fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקורונה: שלושה תושבי קרית אתא אושפזו ברמב"ם

במחלקת כתר ברמב"ם אושפזו שלושה תושבי קרית אתא. בסך הכל מאושפזים במחלקה 14 חולים, חלקם מהקריות השונות. על פי נתוני משרד הבריאות, מספר חולי הקורונה בארץ עומד בשעה זו על יותר מ-500 חולים
חולה נוספת מהקריות אושפזה במחלקת הקורונה ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם
חולה נוספת מהקריות אושפזה במחלקת הקורונה ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם

שלושה תושבי קרית אתא אושפזו הלילה בבית החולים רמב"ם לאחר שאובחנו כחולים בנגיף הקורונה. השלושה, בני זוג בני 83 ו-85, וגבר בן 55, מאושפזים במחלקת כתר.

נכון להבוקר, חמישי, מאושפזים במחלקת כתר ברמב"ם, המחלקה הייעודית לחולי קורונה, 14 חולים, חלקם מהקריות השונות. על פי נתוני משרד הבריאות, מספר חולי הקורונה המאומתים, נכון הבוקר, יום חמישי, עומד על יותר מ-500 חולים.

שלשום, שלישי, התברר כי חולה שנמצא חיובי לקורונה ומאושפז במרכז הרפואי כרמל, טופל ברמב"ם בטיפולי פוטותרפיה (מחלקת עור), לכן המכון לפוטותרפיה נסגר. ארבע אחיות ושלוש מזכירות נשלחו לבידוד.

תרומת טבע נאות

צוות הרופאים והאחיות המתנדבים במחלקת כתר ברמב"ם פועל בסביבה תובענית, מלחיצה הדורשת הקפדה יתרה על נהלים. גם הם רוצים לפרוק מתח לפעמים והנה התוצאה.

חברת טבע נאות תרמה לעובדים מחלקה 60 זוגות נעליים.

נעליים תרומת טבע נאות למחלקת כתר | צילום: דוברות רמב"ם
נעליים תרומת טבע נאות למחלקת כתר | צילום: דוברות רמב"ם

מטבע נאות נמסר: "טבע נאות חרטה על דגלה לאורך השנים את המעורבות והתרומה לקהילה כחברה ישראלית המייצרת בישראל בגליל העליון כבר 70 שנה.
"מכיוון שמדובר במחלקה ייחודית וסטרילית, הצורך של צוות המטפלות/ים בחולים לנעול נעליים הניתנות לחיטוי וטיהור הביא אותנו למתן פתרון מתאים על בסיס כפכפי הקומפי של טבע נאות הניתנים לחיטוי ושימוש חוזר" .

ההודעות שלא תרצו לקבל

משרד הבריאות פרסם אמש, רביעי, כי במטרה לייעל את תהליכי החקירה האפידמיולוגית, לקצר את ההליך ולהגיע באופן מדויק ככל הניתן למגעים של חולי קורונה, החל השימוש באמצעים הטכנולוגיים, אודותיהם סיפר לאזרחי ישראל ראש הממשלה במוצאי שבת האחרונה.

הודעות כבר נשלחו למאות אנשים שאותרו כמי שהיו במגעים עם חולים. בהודעה נמסר להם, התאריך בו שהו בקרבת החולה והם הצטוו להיכנס לבידוד בית באופן מיידי.

לחולי הקורונה נמסרה הודעה, כי נעשה שימוש במידע המתייחס להשלמת החקירה האפידמיולוגית, לצורך איתור מגעים.

נוסח ההודעות שנשלחו כאן

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות