fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרית ביאליק מנצלים את ימי הסגר לשיפוצים נרחבים במוסדות החינוך

בתיכון אורט ביאליק הושלמו עבודות החיזוק נגד רעידות אדמה והקיר החיצוני עוטר בציור ענק של האמן הלל לזרוב, שיצירותיו מעטרות את חזיתות בתי הספר בעיר
אורט ביאליק | צילום: דורון גולן
אורט ביאליק | צילום: דורון גולן

עיריית קרית ביאליק מנצלת את ימי הסגר, בהם מערכת החינוך מושבתת, כדי להמשיך את השיפוצים במוסדות החינוך בעיר. הקיר החיצוני של אורט ביאליק עוטר בציור ענק ומרשים.

גן אשל הנמצא ברחוב דליה עבר שיפוץ כללי ושינה לחלוטין את פניו: הוקם חלל נוסף המהווה סביבת למידה חדשה, הוחלף המטבח, נבנו תאי שירותים ועמדות רחצה והותקנו תקרה אקוסטית ומזגנים חדשים.

אולם הספורט הוותיק בבית ספר הבונים עובר בימים אלה שיפוץ נרחב שבמהלכו תוסר הבמה, דבר שיאפשר תוספת מקום להתכנסות כל תלמידי בית הספר באולם. בהמשך השיפוץ יוחלפו גם החלונות.

קיר אמנותי באורט ביאליק | צילום: דוברות העירייה

ציור קיר ענק

במקביל, הסתיימו עבודות החיזוק נגד רעידות אדמה ושיפוץ של בניין 200 בקרית החינוך אורט קרית ביאליק בעלות של כ-6 מיליון שקלים.

העבודות כללו חיזוק יסודות המבנה שהוקם לפני כ-55 שנים, הוספת כלונסאות, השלמת קירות קשר מבטון מזוין, חיזוק פתחים בקורות פלדה, עבודות אלומיניום והחלפת חלונות, הקמת פיר מעלית, החלפת ריצוף, שיפוץ מקיף של תאי השירותים, הוספת תקרות אקוסטיות, החלפת תאורה וצביעה.

הקיר החיצוני של אורט ביאליק עוטר בציור ענק של האומן הלל לזרוב, שיצירותיו מעטרות את חזיתות בתי הספר בעיר. הפעם נבחר הנושא המייצג את הפן האמנותי של בית הספר – "ההצגה חייבת להימשך". הקיר האמנותי מתווסף לקיר של בניין 500 המבטא את הפן המדעי-טכנולוגי של בית הספר.

ראש העירייה, אלי דוקורסקי, הגיע לעקוב מקרוב אחר התקדמות העבודות והנחה את מנהלי אגף החינוך ואת אגף ההנדסה לשפץ גם את אולמות הספורט בבתי הספר ביאליק, נעורים, קדימה ופסגות.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות