fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצד החיובי של הקורונה: שיא בביקוש לאימוץ כלבים

מעיריית חיפה נמסר על עלייה של עשרות אחוזים במספר הכלבים שנמסרים לאימוץ מהכלבייה העירונית. המאמצים מקבלים הנחה משמעותית עבור סל האימוץ
בשורה נהדרת: עלייה במספר הכלבים שנמסרים לאימוץ | צילום: פיקסאביי
בשורה נהדרת: עלייה במספר הכלבים שנמסרים לאימוץ | צילום: פיקסאביי

עלייה במספר הכלבים שנמסרים לאימוץ בכלבייה העירונית בחיפה. מחקרים רבים שנעשו ברחבי העולם הוכיחו כי נוכחותו של כלב בחיי משפחה תורמת לאיכות החיים של בני הבית. מתברר כי ימי הקורונה הם קרן אור עבור הכלבים שנמצאים בכלבייה העירונית של חיפה, המדווחת על עלייה בביקוש לאימוץ כלבים. הכלבייה העירונית בחיפה משרתת גם את תושבי הקריות.

על פי נתוני עיריית חיפה, 31 כלבים נמסרו לאימוץ מהכלבייה מאז תחילת מגפת הקורונה. מדובר בעלייה של כ-40 אחוזים ביחס למספר הכלבים הממוצע שנמסר מדי חודש לאימוץ. עוד נמסר, כי הכלבים הועברו לתושבים שביקשו לאמץ ולעמותות כמו צער בעלי חיים ותנו לחיות לחיות, שגם בהן נרשם גידול בביקוש לאימוץ כלבים.

על מנת לעודד את הביקוש ולמצוא בית חם לכל כלב בעיר, החלה עיריית חיפה להעסיק "מתאמת אימוצים", סטודנטית במלגה מאוניברסיטת חיפה. תפקידה הוא לתאם בין מאמצים אפשריים לבין הכלבים בכלבייה, בין היתר באמצעות צילום הכלבים ופרסומם באתר עיריית חיפה וברשתות החברתיות העוסקות בנושא.

אימוץ הכלבים נעשה תוך הקפדה על הוראות משרד הבריאות מחוץ למבנה הכלבייה. עובדי הכלבייה מצלמים את הכלבים ומוציאים אותם לחצר הכלבייה, תוך הקפדה על שמירת מרחק וחבישת מסכות. האימוץ עצמו נעשה דרך חלון ללא כניסה לבניין הכלבייה.

בעירייה מציינים כי מבצע התמיכות של משרד החקלאות נמשך. במסגרת המבצע זוכים המאמצים להנחה משמעותית על סל האימוץ הכולל שבב, חיסון נגד כלבת, טיפול נגד תולעים ואגרה.

לחדשות נוספות מאזור הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות