fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רמב"ם יפעיל את בית החולים התת קרקעי לקליטת חולי קורונה

בית החולים התת קרקעי הממוגן, שהוקם אחרי מלחמת לבנון השנייה, יכול לקלוט 770 חולים - 170 מונשמים ו-600 בינוני וקשה
בית החולים התת קרקעי ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם
בית החולים התת קרקעי ברמב"ם | צילום: דוברות רמב"ם

הנהלת בית החולים רמב״ם קיבלה החלטה אסטרטגית לטובת הצלחת המאבק בקורונה, ומתוך ראייה מפוכחת של התמודדות עם מספרים שילכו ויגדלו של חולים, החליטה להפעיל את בית החולים התת קרקעי לטיפול בחולי קורונה.

העברת החולים שכבר נמצאים בשלוש מחלקות הקורונה בבית החולים צפויה להתחיל בשבוע הבא. בשבועות האחרונים בוצעו במקום סימולציות רבות כדי ללמד את הצוותים על התפקוד באזור שונה מהמחלקות המוכרות להם. בשלב ראשון, שיחל בשבוע הבא, צפוי המקום לקלוט כמה עשרות חולים שיועברו מהמחלקות הקיימות כעת במתחם הקורונה בבניין מאייר.

בית החולים התת קרקעי ע"ש סמי עופר נבנה אחרי מלחמת לבנון השנייה בתפיסה שבית חולים מרכזי כמו רמב"ם ייאלץ לתפקד באופן מלא תחת מתקפת טילים. המתקן, שבימי שגרה משמש חניון, מסוגל לקלוט עד 1500 חולים בזמן מלחמה. כל תשתיות התקשורת, הגזים הרפואיים, המיזוג, האינסטלציה וכדומה, מוטמעים כבר בקירות ומוכנים להפעלה מהירה.

עם התפרצות מגפת הקורונה התבקשה הנהלת רמב"ם על ידי משרד הבריאות להיערך לתרחיש של קליטת חולי קורונה במתקן התת קרקעי. יכולת הקליטה המרבית של חולים במקום, שנקבעה על ידי משרד הבריאות היא עד 770 חולים – 170 מונשמים ו-600 בינוני וקשה.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות