fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית קרית מוצקין הודיע על קיצוץ של 10 אחוז בשכרו

במכתב ששלח חיים צורי למשרד הפנים ולמרכז השלטון המקומי הוא מבקש להעביר את הכסף לקרן לטובת העצמאים והנפגעים מנגיף הקורונה
חיים צורי | צילום: דורון גולן

חיים צורי מקצץ בשכרו. בשעה שהמשק הישראלי מנסה לחזור לעבודה חלקית ותחת מגבלות הקורונה ובעת שהעצמאים בארץ עומדים לפני קריסה כלכלית, הודיע ראש עיריית קרית מוצקין למשרד הפנים ולמרכז השלטון המקומי על קיצוץ של 10 אחוז בשכרו כראש העירייה.  הקיצוץ יהיה בתוקף עד סוף השנה האזרחית הנוכחית.

מכתבו של חיים צורי בו הוא מודיע כי הוא מוותר על חלק משכרו

הבוקר, ראשון, הודיע ראש העירייה למשרד הפנים ולשלטון המקומי על החלטתו לקצץ 10 אחוז משכרו. במכתבו ביקש צורי כי הכסף יועבר לקרן לטובת העצמאיים והנפגעים. "זה הזמן שהמגזר הציבורי ייתן דוגמה בשעה קשה זו ויתרום מכספו לטובת אלו שזקוקים לכך", כתב חיים צורי וסיים בקריאה לכל ראשי הערים לנהוג כמותו.

יצוין כי שר הביטחון, נפתלי בנט, כברה הודיע בשבוע שעבר כי הוא מוותר על 20 אחוז משכרו לטובת בעלי העסקים שבגלל נגיף הקורונה והשפעתו הקשה על המשק, עומדים בפני קריסה.

לבקשת חיים צורי בוצעו בדיקות בבתי האבות

ביום חמישי האחרון, בוצעו, לבקשתו של חיים צורי, בדיקות לגילוי נגיף הקורונה במקבצי הדיור בקרית מוצקין.

לאור העובדה שחלק גדול מנפטרי הקורונה הם דיירים בבתי אבות פנה צורי למשרד הבריאות. הבדיקות בוצעו בתיאום של מד״א ומקבצי הדיור בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

על פי נתוני משרד הבריאות, נכון להיום בבוקר, ראשון, אין שינוי במספר חולי הקורונה בקריות. בסך הכל, ישנם 221 חולי קורונה מאומתים בקריות ובחיפה. עלייה של חולה אחד מאומת בחיפה לעומת אתמול.

בדיקות קורונה במקבצי דיור בקרית מוצקין | צילום: דוברות העירייה
בדיקות קורונה במקבצי דיור בקרית מוצקין | צילום: דוברות העירייה

הלילה אישרה הממשלה את התיקונים לתקנות שעת החירום לנושא הקורונה. התיקונים ייכנסו לתוקף עם פרסומם ברשומות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות