fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר דוקורסקי בפגישה עם מפקד מחוז חוף: "יש להפסיק את תופעת מרוצי אופנועים ורכבים משופרים"

בפגישה עם ניצב סופר ציין ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, כי אין יום בו אינו מקבל תלונות תושבים בנוגע למטרד: " זו התנהגות בריונית ומסוכנת הפוגעת בביטחונם האישי ובאיכות חייהם של התושבים".
ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי עם מפקד מחוז חוף במשטרת ישראל, ניצב יורם סופר | צילום: דוברות העירייה

ראש העיר קריית ביאליק אלי דוקורסקי נפגש ברביעי האחרון, עם מפקד מחוז חוף במשטרת ישראל, ניצב יורם סופר, בנוגע להתגברות תופעת מרוצי אופנועים ורכבים משופרים בכבישים סביב קריית ביאליק וברחובותיה.

כבר תקופה ארוכה מתריע דוקורסקי בפני בעלי תפקידים במשטרת ישראל על המפגע החמור  אשר מפריע למנוחתם ושנתם של תושבי קריית ביאליק.  אופנועים ורכבים משופרים  מרעישים בקולי קולות בכבישים 4,22 ו – 79 וכן, ברחובותיה הפנימיים של העיר, בעיקר בשעות הערב והלילה ובמיוחד בסופי שבוע.

בפגישה עם ניצב סופר ציין דוקורסקי כי אין יום בו אינו מקבל תלונות תושבים בנוגע למטרד: "זו התנהגות בריונית ומסוכנת הפוגעת בביטחונם האישי ובאיכות חייהם של התושבים".

ראש העיר ביקש ממפקד מחוז חוף לפעול למיגור התופעה ולתפיסת העבריינים עד להיעלמותה המוחלטת של התופעה. מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר הבטיח לפעול ביד קשה נגד עבריינים ולהגביר את האכיפה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות