fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צורי למנכ"ל משרד הבריאות: בצעו בדיקות במקבצי הדיור בקרית מוצקין

בקרית מוצקין ארבעה מקבצי דיור גדולים. "לא ייתכן כי המדינה תפקיר הן את הדיירים והן את תושבי העיר ותמנע בדיקות יזומות מהמטפלים ומהשוהים", כותב צורי לבר סימן טוב
חיים צורי. צילום: דורון גולן
חיים צורי. צילום: דורון גולן

כדי להימנע מתרחישים שאירעו בערים אחרות – במקבצי הדיור המוגן בבאר שבע ובירושלים, פנה ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי, למנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב בדרישה לבצע בדיקות במקבצי הדיור בקרית מוצקין. "לא ייתכן שהמדינה תפקיר את הדיירים ואת הצוותים", כתב צורי לבר סימן טוב.

בקרית מוצקין ארבעה מקבצי דיור גדולים, בהם פועלים אנשי צוות רבים ומתגוררים דיירים רבים: בית אילדן – בית בלב, מקבץ דיור בבעלות איילון ברחוב החשמונאים ושני מקבצי דיור בבעלות עמיגור ברחוב ציגל וברחוב ורד.

חיים צורי סיכם את מכתבו: "לא ייתכן כי המדינה תפקיר הן את הדיירים והן את תושבי העיר ותמנע בדיקות יזומות מהמטפלים ומהשוהים, אשר יועילו בצמצום אפשרות ההדבקה מהנגיף, ובכך נעצור את התמותה הגוברת".

עד כה מתו בבתי אבות ברחבי הארץ 26 דיירים מנגיף הקורונה. ביום שישי בערב עלה מניין דיירי בית האבות משען בבאר שבע שמתו מהנגיף ל-13, עם מותה של אמיליה ויינשטיין, בת 82. בבית האבות יוקרה ביבנאל נפטרו ארבעה דיירים. ארבעה נוספים נפטרו בנופים בירושלים, שלושה בבית האבות הבולגרי בראשון לציון, דייר אחד במעון הורים בירושלים ועוד אחד בבית האבות ויז'ניץ בבני ברק.

מדיווח של משרד הבריאות שפורסם היום, ראשון, בבוקר, עולה כי מספר חולי קורונה בקריות ובחיפה עומד על 196. עוד עולה, כי 317 נוספים נמצאים בבידוד ביתי.

לאתר משרד הבריאות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות