fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים מתנגדת לאיחוד תאגידי המים

רשות המים עורכת שימוע לאיחוד תאגידי המים. קרית ים הודיעה כי היא מתנגדת למהלך
עיריית קרית ים | צילום: דורון גולן
עיריית קרית ים | צילום: דורון גולן

עיריית קרית ים הודיעה באופן רשמי כי היא מתנגדת למהלך של איחוד תאגידי המים כפי שמוצע על ידי רשות המים. על פי רשות המים, מהלך זה יוביל להתייעלות ארגונית.

רשות המים עורכת שימוע לרשויות המקמיות כדי לקצץ את מספר תאגידי המים מ-57 לכ-30. רשות המים טוענת כי האיחוד יוביל להתייעלות ארגונית, יקל את ניהול משק המים ויוריד את התעריפים לציבור. מרכז השלטון המקומי מתנגד למהלך בטענה כי הוא לא יוביל להורדת תעריפי המים. בנסוף, נגד תאגידי המים נטען פעמים רבות כי התאגידים מהווים סידור עבודה נוח למקורבים.

על פי החלוקה המוצעת, קרית ים תצטרף לעכו, עוספייה ודליית אל כרמל לתאגיד אחד. ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, אמר כי מרכז השלטון המקומי הביע התנגדות למהלך של רשות המים. הוא נתן סיבות מאוד מוצדקות מדוע לא כדאי לאגד מספר רשויות תחת תאגיד אחד כגון אי מתן שירות ממוקד לאזרח, סירבול בטיפול הפרטני. בנוסף, במהלך המתבקש יהיה צורך בהגדלת התקציב.

בהחלטה זו הצטרפה קרית ים להודעה של עיריית קרית ביאליק שגם היא מתנגדת למהלך איחוד תאגידי המים. קרית ביאליק הודיעה עוד כי היא מבקשת לבטל כליל את תאגידי המים ולהחזיר את ניהול משק המים העירוני לעירייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות