fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק רוצה לבטל את תאגיד המים

מועצת העיר מתנגדת לצירופה לתאגיד המים האזורי המתוכנן ואף מבקשת לבטל את התאגיד העירוני * בנאות אפק ייקרא רחוב על שם אהובה עוזרי
יותר מ-16 מיליון שקלים תשקיע העירייה בפיתוח. עיריית קרית ביאליק | צילום: דורון גולן
יותר מ-16 מיליון שקלים תשקיע העירייה בפיתוח. עיריית קרית ביאליק | צילום: דורון גולן

מועצת העיר קרית ביאליק החליטה פה אחד, כי היא מתנגדת לתוכנית איחוד תאגידי המים ואף קוראת לביטולו של תאגיד המים העירוני. על פי התוכנית המוצעת, אמורה קרית ביאליק להצטרף לתאגיד מים אזורי שבו יהיו חברות גם נשר וקרית אתא.

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אתמול, רביעי, בערב, עדכן סגן ראש העירייה, יוסי אזריאל, כי רשות המים רוצה לאחד את קרית ביאליק לתאגיד מים אזורי גדול. אזריאל, שניהל את הישיבה בהעדרו של ראש העירייה אלי דוקורסקי, השוהה בחו"ל, הודיע לנוכחים על עמדת העירייה. לדבריו, העירייה מתנגדת נחרצות לצירופה לתאגיד מים אזורי ואף רוצה לבטל לחלוטין את התאגיד העירוני.

אזריאל אמר כי ביטול תאגיד המים העירוני יחזיר את ניהול משק המים והביוב לעירייה, ובכך יחול שיפור בשירות הניתן לתושבים וניהול כלכלי טוב יותר. חבר המועצה, יוסי ברבי, שפועל כבר תקופה ארוכה לסגירת תאגיד המים,  אמר כי הקמת תאגיד המים נעשתה מתוך מחשבה על נושא התשתיות, אך בסופו של דבר החשבון שמוגש לתושבים הוא מוגזם. ברבי הוסיף כי התשלום האמיתי של התושבים צריך להיות שליש מהתשלום אותו הם נדרשים לשלם כיום.

עוד החליטה מועצת העיר לאשר את הוספת הכינוי "נחל" לשמו של רחוב שפרעם וקריאת רחוב בנאות אפק על שמה של אהובה עוזרי במקום יוסי בנאי, לאחר התנגדותה של אלמנתו של בנאי. הוספת הכינוי "נחל" לשמות של רחובות עלה בישיבת ועדת השמות של העירייה. על פי ההצעה, הרחובות החוצים את רחוב ויצמן נקראים על שם שמות נחלים שונים בישראל, ולכן יש להוסיף את הכינוי נחל לשמות הרחובות ציפורי, יגור, קישון, שפרעם, תבור והמעפיל. עם זאת, הרחוב הראשון שהמילה "נחל" התווספה לשמו הוא רחוב שפרעם. שלא לייחוס נמסר, כי רחוב שפרעם נבחר לרחוב הראשון שהמילה נחל תוצמד אליו, כדי לא לקשור אותו לעיר שפרעם.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות