fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית אתא: אב ושני בניו נעצרו בחשד להשלכת רימוני הלם והצתת רכב

רוני פדאל ושני בניו, ניר ותומר, נעצרו ביום חמישי האחרון. הם חשודים שבשלושה מקרים שונים השליכו רימון הלם לעבר ביתו של תושב קרית אתא, גם הוא ממשפחת פדאל, ואף הציתו את רכבו
צילום: shutterstock
מעצר חשוד | צילום: shutterstock

משטרת זבולון עצרה ביום חמישי האחרון שלושה מבני משפחת פדאל מקרית אתא, אב ושני בניו: רוני פדאל, 66, ניר, 36, ותומר, 32. על פי החקירה, הם חשודים בהשלכת רימוני הלם והצתה של רכב.

מחומר החקירה שהוגש לבית משפט השלום בחיפה, אתמול, שישי בדיון בקשה להארכת מעצרם של השלושה, עולה כי המשטרה מייחסת לחשודים שלושה מקרים של השלכת רימון הלם לעבר ביתו של תושב העיר, גם הוא ממשפחת פדאל. הרקע על פי החשד: סכסוך משפחתי עסקי.

בבקשה נטען כי רוני פדאל ובניו השליכו, על פי החשד, רימון הלם לעבר ביתו של הקורבן בינואר השנה. לאחר מכן, כך על פי החשד, הם השליכו רימוני הלם נוספים לעבר ביתו של הקורבן בחודש יולי השנה וגם בשבוע שעבר.

עוד נטען כי הם חשודים שבשבוע שעבר גם הציתו את רכבו של הקורבן.

עו"ד ציון שמעון | צילום: יח"צ

השלושה נעצרו לאחר איסוף מידע מודיעיני נגדם, והתביעה המשטרתית ביקשה להאריך את מעצרם בחמישה ימים.

סנגורם של החשודים, עו"ד ציון שמעון, טען בבית המשפט כי לחשודים אין עבר פלילי וכי יש להם גרסאות מוצקות לגבי מקום הימצאם במקרים שבהם טוענת המשטרה שביצעו את המעשים המיוחסים להם.

בית המשפט החליט לשחררם למעצר בית עד יום שני הקרוב ואסר עליהם ליצור קשר עם מי מהמעורבים בחקירה.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות