fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריית ים: אושר התקציב העירוני לשנת 2022

קריית ים אישרה תקציב שנתי הכולל כ-98 מיליון שקלים לתחום החינוך (31%) וכ-67.5 מיליון שקלים לתחום הרווחה המהווה 21% מן התקציב.
אושר התקציב בקריית ים | צילום: דוברות עיריית קריית ים
אושר התקציב בקריית ים | צילום: דוברות עיריית קריית ים

קריית ים אישרה את התקציב העירוני לשנת 2022 פה אחד וללא התנגדויות. התקציב הרגיל המאושר הינו בגובה של כ-315 מיליון ש"ח ו-443 מיליון ש"ח בתקציב הבלתי רגיל. הצעת התקציב מאוזנת, ללא גרעון שוטף וכוללת גם צמצום של למעלה מ-35 מיליון שקלים מהגרעון הנצבר.

ראש העיר דוד אבן צור: "תקציב העירייה הינו מלאכת מחשבת של שיקולים וסדרי עדיפויות שנועד לאפשר את מימוש החזון העירוני – הצעדת קריית ים קדימה כעיר, חוף ים. נקטנו בגישה של המשך התייעלות וצמצום בהוצאות, לצד ייזום הכנסות חדשות ומיצוין של הכנסות קיימות, כאשר לנגד עינינו עומדת טובת תושבי ותושבות העיר".

הרכב התקציב כולל כ-98 מיליון שקלים לתחום החינוך (31%), תקציב הרווחה הינו כ-67.5 מיליון שקלים ומהווה כ-21% מן התקציב. בשני התחומים חל גידול ניכר הודות לגיוס משאבים ממשרדי הממשלה. תחומי התברואה, הניקיון, הגינון ועוד גדלו בכ-5 מיליון שקלים, מ-37 מיליון שקלים בשנת 2021 לכ-42 מיליון שקלים בשנת 2022.

לצד אישור התקציב, מועצת העיר דנה בעמידה בתכנית ההבראה בה נמצאת עיריית קריית ים, כאשר כל אבני הדרך הושגו בהצלחה יתרה וחלקן הגדול אף לפני הזמן שהוגדר על ידי משרד הפנים.

מעיריית קריית ים נמסר שהתקציב הבלתי רגיל (תב"ר) המעיד על הפיתוח העירוני הינו הגדול ביותר בהיסטוריית קריית ים – 443 מיליון שקלים, המעידים על תנופת פיתוח חסרת תקדים בהיקפה. בנוסף, שנת 2022 תהא שנה בסימן של צמיחה והתחדשות, בדגש על יצירת מקורות הכנסה, מימוש פרויקטים משמעותיים של מבני ציבור ושל מתחמי התחדשות עירונית, וכן אכלוס של שכונת "גלי ים" החדשה.

תקציב העירייה לשנת 2022 מוגש בימים אלו לעיון ואישור משרד הפנים, ולאחר אישורו יעלה לאתר עיריית קריית ים.

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות