fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריות: שני נאשמים זוכו ממעשה סדום בקטין

שופטת בית משפט השלום בקריות הדסה אסיף, ציינה כי הפרקליטות לא הצליחה להוכיח את אשמת הנאשמים, וכי העדות העיקרית במקרה היא עדותו של הקטין
נער אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

בית המשפט השלום בקריות זיכה שני נאשמים ממעשה סדום בקטין.

על פי עובדות כתב האישום, בין השנים 2011-2012 נוצר קשר בין אחד הנאשמים לקטין, כשהנאשם העסיק את הקטין.  בזמן פגישות העבודה בין השניים, החל הנאשם לגעת באיבר מינו של הקטין ולפתות אותו באמצעות כסף וטובות הנאה, על מנת שיקיים עמו מגע מיני.

עוד נטען בכתב האישום, כי בין השנים 2012 – 2013, קיים הנאשם מגע מיני עם הקטין בתדירות של פעם בשבועיים. בכתב האישום צוין, כי הנאשם השני הוא מכר של הנאשם הראשון והוא הכיר את הקטין באמצעותו וקיים עמו מגע מיני.

על פי כתב האישום, נהג הנאשם הראשון, המתגורר בקריות, לקחת את הקטין ליצאניות בתל אביב, על מנת שיקיים עמן יחסי מין ושילם עבורו כסף. לחלק מהנסיעות הצטרף גם הנאשם השני.

בכתב האישום מפורט מקרה, בו נסעו הנאשם השני והקטין ליצאנית בחדרה, שסירבה לקיים יחסי מין עם הקטין, לאחר שגילתה שהוא מתחת לגיל 18. השניים חזרו לבית הנאשם, שם הפשיל הנאשם את מכנסי הקטין וביצע בו מעשה מגונה.

בדיון הכרעת הדין שהתקיים לפני כשבועיים, אמרה שופטת בית משפט השלום בחדרה השופטת הדסה אסיף, כי הפרקליטות לא הצליחה להוכיח את אשמת הנאשמים מעבר לכל ספק סביר, ומאחר ומדובר במעשים אינטימיים, העדות העיקרית מטעם הפרקליטות הייתה עדותו של הקטין.

השופטת אסיף, זיכתה את הנאשמים מהעבירות שיוחסו להם בכתב האישום וקבעה כי התנאים המגבילים שהוטלו עליהם במסגרת מעצר הבית, אליו נשלחו, לרבות האזיק האלקטרוני שהוצמד אליה, מבוטלים והם רשאים לחזור לביתם.

עו"ד תומר נוה ועו"ד יפעת כהן, שייצגו את הנאשמים מסרו בתגובה: "בית משפט עשה צדק וקיבל את כל הטענות שלנו ואנו מברכים על כך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות