fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריות: קבלו את מצטייני ראש השנה של מח״ט 769 – סמל גילי שמריהו, רב״ט מתן כהן וסמ״ר שגיב אספוב

השבוע התקיים טקס מצטייני ראש השנה של חטיבה 769, ׳עוצבת חירם׳, בראשות מפקד החטיבה אל״ם סיון בלוך. מבין המצטיינים נבחרו שלושה תושבי הקריות, סמלת גילי שמריהו, רב״ט מתן כהן וסמ״ר שגיב אספוב. את ההצטיינות קיבלו בזכות עבודתה הקשה והמסורה. ישר כח!
המצטיינים מהקריות סמל גילי שמריהו, רב״ט מתן כהן וסמ״ר שגיב אספוב | צילום: דובר צה"ל

ברביעי האחרון, התקיים טקס מצטייני ראש השנה של חטיבה 769, ׳עוצבת חירם׳, בראשות מפקד החטיבה אל״ם סיון בלוך. החטיבה הינה חטיבה מרחבית, אשר אחראית על ההגנה של כלל אצבע הגליל – מרכס רמות נפתלי, דרך עמק החולה ועד הר דב שבמזרח.

כלל חיילי החטיבה והלוחמים שבתעסוקה מבצעית בה, משקיעים לילות כימים כדי לדאוג שכל אחד מתושבי האזור ירגיש הכי בטוח שאפשר. מתוכם, החיילים המצטיינים נבחרו בכדי להוקיר תודה על רצון, אהבת הארץ והקרבה אמיתית.

מבין המצטיינים נבחרה חובשת בחטיבה, סמל גילי שמריהו. את ההצטיינות קיבלה בזכות עבודתה הקשה והמסורה.

סמל גילי שמריהו מקרית ביאליק | צילום: דובר צה"ל

גילי גדלה בקרית ביאליק, והתחנכה בתיכון כרמל זבולון. כשהתגייסה לפני מעל לשנה וחצי לחיל הרפואה, ידעה שהיא רוצה לתת כמה שהיא יכולה למדינה, וכרגע מעבירה כבר מעל לשנה בגזרה, מסייעת בהגנה על גבול הצפון ובהצלת חיי התושבים.

על תחושת המשמעות בתפקיד מספרת גילי: ״כשהתגייסתי, לא ידעתי לאן אגיע – רק ידעתי שאיך שאני אפעל ישפיע ישירות על חיים של אנשים מתוך הצבא ומחוצה לו. זה למה שהיה לי ברור מההתחלה שאת התפקיד הזה אני עושה עם כל הכוונה שיש כדי לעזור״

את ההצטיינות קיבלה גילי בזכות חתירתה למגע, פעילויותיה השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

יישר כוח והרבה הצלחה בהמשך!

רב״ט מתן כהן מקרית מוצקין | צילום: דובר צה"ל

מצטיין נוסף נבחר מש״ק לוגיסטיקה בחטיבה, רב״ט מתן כהן.

מתן גדל בקרית מוצקין, והתחנך בתיכון ליאובק. כשהתגייס לפני כשנה וחודשיים לחיל הלוגיסטיקה, ידע שהוא רוצה לתת כמה שהוא יכול למדינה, וכרגע מעביר כבר מעל לשנה בגזרה, מסייע בהגנה על גבול הצפון.

על תחושת המשמעות בתפקיד מספר מתן: ״כשהתגייסתי, לא ידעתי לאן אגיע – רק ידעתי שהגישה שלי לתפקיד תשפיע ישירות על היום של האנשים שאני פוגש ומשרת איתם. זה למה שהיה לי ברור מההתחלה שאת התפקיד הזה אני עושה מהלב, עם כל הכוונה שיש כדי לעזור״

את ההצטיינות קיבל מתן בזכות חתירתו למגע, פעילויותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

יישר כוח והרבה הצלחה בהמשך!

סמ״ר שגיב אספוב מקרית ים | צילום: דובר צה"ל

מצטיין נוסף נבחר מפקד מחלקת נהגים מבצעיים בחטיבה, סמ״ר שגיב אספוב.

שגיב גדל בקרית ים, ולמד בתיכון רבין, כאשר את ילדותו ליוותה מלחמת לבנון השנייה והמחירים שגבתה. כשהתגייס לפני 3 וחצי שנים להיות נהג מבצעי בחטיבה 769, לא ידע שימצא את המשמעות והשליחות שאותן הוא מרגיש כיום בתפקיד – אלו תחושות שנבנו לאורך השירות מלראות ולחוות את החיילים שבקצה ממקור ראשון. כשהשחרור התקרב – הבין שהוא רוצה לתת כמה שהוא יכול למדינה, וכרגע מעביר כבר 3 שנים בגזרה, ושנה בשירות קבע, מסייע בהגנה על גבול הצפון מפני האויב שכיוון טילים אל הבית שלו ממש לפני 16 שנה.

על תחושת המשמעות בתפקיד מספר שגיב: ״לקום כל בוקר בשעות מוקדמות, להתחיל את היום עם החיילים ולוודא שכלום לא חסר להם. להמשיך את היום עד הלילה בעבודה למען החיילים שנותנת להם את הכלים בשמירה על התושבים ולתת להם את הידע המקצועי בהכרת הגזרה בכל היבטיה על מנת שייתנו מענה ראשוני וחד ברגע האמת זה כל מה שאני יכול לבקש. כיף לראות שהחיילים תחתיי נמצאים על קו חשיבה כמוני ושמחים להגן על התושבים בחוד החנית״.

את ההצטיינות קיבל שגיב בזכות חתירתו למגע, פעילותיו השונות בגזרה ושמירת סטנדרט מבצעי גבוה.

יישר כוח והרבה הצלחה בהמשך לכל המצטיינים!.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות