fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיבלה פטור משירות צבאי, התנדבה והיא בדרך לקצונה

גאווה מקומית: עינב גלעין מקרית מוצקין, הסובלת מלקות שמיעה, לא ויתרה על שירות בצה"ל. בימים אלה נבחרה למצטיינת מפקד החטיבה
"מה שעברתי בצבא רק חישל אותי". רב"ט עינב גלעין | צילום: דובר צה"ל
"מה שעברתי בצבא רק חישל אותי". רב"ט עינב גלעין | צילום: דובר צה"ל

בעוד צעירים רבים מנסים למצוא דרכים להשתמט מהשירות הצבאי או לעשות שירות קל ככל האפשר, החליטה רב"ט עינב גלעין, 20, מקרית מוצקין, להתנדב ואף לצאת לקורס קצינים למרות לקות השמיעה שלה. כעת היא נבחרה למצטיינת מפקד החטיבה.

עינב גלעין משרתת בחטיבת פארן שמופקדת על אזור מערב הנגב והגבול עם מצרים. "כשהגעתי לצו ראשון והודיעו לי על הפטור מהשירות היה לי ברור שאתנדב", היא מספרת, "באתי מבית שמאוד מעודד שירות בצה"ל. ההורים שלי שירתו, האחיות שלי התגייסו לגרעין נח"ל. ההורים שלי והאחיות סיפרו לי עד כמה השירות הצבאי פיתח אותם ועזר להם בחיים וזה היה ברור לי שאתנדב".

עוד לפני הגיוס עשתה גלעין שנת שירות בתנועת מחנות העולים, וכעת היא משרתת כעוזרת קצין הדרכה במפקדת החטיבה והיא נמצאת בתהליך של יציאה לקצונה לקורס קצינים שמותאם למתנדבי השירות הצבאי.

"המפקדים שלי זיהו בי פוטנציאל לקצונה והמליצו לי להתחיל את התהליך", אומרת גלעין בחיוך, "אני חושבת שמה שעברתי בצבא באמת חישל אותי ורק כאן, במסגרת הזאת, יכולתי להתפתח ככה. במיוחד בימים אלה של מגפת הקורונה, אני יכולה להמשיך פחות או יותר בחיים שלי".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות