fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: חתונה רבת משתתפים שנייה בערב אחד ביישוב רכסים האדום

המשטרה חשפה אתמול חתונה רבת משתתפים נוספת ברכסים, הפעם בבריכה ביישוב. לבעל האירוע ולתקליטן נרשמו קנסות של 5000 שקלים כל אחד
חולקו קנסות. חתונה רבת משתתפים בבריכה ברכסים | צילום: דוברות המשטרה
חולקו קנסות. חתונה רבת משתתפים בבריכה ברכסים | צילום: דוברות המשטרה

מוקדם יותר דיווחנו על חתונה רבת משתתפים שהתקיימה אמש, שלישי, ביישוב רכסים בניגוד להנחיות. עתה מתברר, כי לא הייתה זו החתונה היחידה. מהמשטרה נמסר כעת, היא חשפה אמש חתונה נוספת שהתקיימה בניגוד להנחיות הסגר במתחם הבריכה ברכסים. קנסות בגובה של 5000 שקלים כל אחד נרשמו לתקליטן ולאחראי על האירוע.

מהמשטרה נמסר: "שוטרי תחנת זבולון הגיעו אמש לרכסים עם קבלת דיווח על חתונה רבת משתתפים המתקיימת במתחם הבריכה ביישוב. השוטרים שהגיעו למקום הבחינו בעשרות משתתפים ובתקליטן שבעלי האירוע שכרו את שירותיו, ולפיכך, רשמו קנסות על סך 5000 שקלים לתקליטן ולבעל האירוע ודרשו מהם לפזר את החתונה.

בסרטון המצורף ניתן לשמוע כיצד השוטר מסב את תשומת ליבו של עמיתו לכך שהאורחים נמלטים מהמקום מהיציאה האחורית.

עוד נמסר, כי משטרת ישראל ממשיכה בפעילות אכיפת הגבלות התנועה, ההתקהלות והמסחר ברחבי הארץ. ביממה החולפת נרשמו על ידי המשטרה 4003 דוחות בגין ההפרות השונות. מרבית הדוחות הם בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שנאסרה – 2200 דוחות, 1558 דו״חות בגין אי עטית מסיכה, 64 דוחות בגין הפרות חובת הבידוד, 83 דוחות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 66 דוחות בגין שהייה במקום אסור.

יצוין, כי על פי מודל הרמזור, היישוב רכסים מוגדר כאזור אדום. נכון להיום, בוקר יום שלישי, 14.10.20, יש ביישוב 276 חולי קורונה מאומתים פעילים (223 חולים לכל 10,000 נפש). 79 חולים התווספו ליישוב בשבעת הימים האחרונים.

צפו: המשטרה חושפת חתונה נוספת רבת משתתפים, אמש, ברכסים:

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות