fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צירים, אפידורל ודגל ישראל: היולדת שלא וויתרה על הדגל בדרך ללידה

שירן תורג'מן, בת 36 מקרית אתא, מסתובבת ביומיים האחרונים בגאווה גדולה במחלקת יולדות ב' שברמב"ם. כך היא מרגישה כשהיא הולכת ממקום למקום עם עריסה, ובתוכה שוכב התינוק החדש שזה עתה הצטרף למשפחה, ודגל ישראל תלוי מעליו.
שירן ואבי תורג'מן, יחד עם בנם שנולד ברמב"ם, והדגל | צילום: הקריה הרפואית רמב"ם

איך הפך דגל ישראל לפרט חובה בדרך לחדר הלידה? תורג'מן מספרת שהכל מגיע מהבית. תרתי משמע: "אחותי מורן התלוותה אלי לחדר לידה. היא זו שהביאה את הדגל כי היה לה חשוב שמשהו כזה יחבר אותנו בתקופה המורכבת הזו", מספרת תורג'מן, "אחרי שהסתיימה הלידה, אחותי לקחה את התינוק וצילמה אותו עם הדגל מונח עליו. אחר כך החלטנו פשוט להשאיר אותו על העריסה. הדגל הזה מסמל עבורנו את הכל מהכל. את הנפש שלנו, את הנשמה הישראלית שלנו, את ההמשכיות. הוא מראה לנו שלמרות הכל החיים ממשיכים. זה הגג שלנו, זה הבית שלנו, הסמל הזה הוא אנחנו, כולנו".

לדבריה של היולדת הפטריוטית, תליית הדגל על העריסה מושכת לא מעט תשומת לב: "אני ממש מסתובבת בגאווה במחלקה עם העריסה ועם הדגל", היא מציינת, "אני רואה הרבה חיוכים, מבטים, פרגונים. זה עושה לי טוב ממש. אנחנו בימים כל כך עצובים, אבל באופן אישי גם בתוך אירוע שמח של לידת ילד. זה לא פשוט. אני מאחלת לבן שלי ולכולנו, שהילדים שלנו יגדלו בעולם יפה וטוב יותר. שתמיד המגן דוד הזה יגן עלינו ויסמל לנו המשכיות טובה".

בנם של שירן ואבי תורג'מן לצד הדגל ברמב"ם | צילום: הקריה הרפואית רמב"ם

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות