fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צילומי האבטחה הצילו את הקיוסק של "דודה שמחה" מסגירה

משטרת זבולון ביקשה לסגור את הקיוסק של "דודה שמחה" בחוף קרית חיים בנימוק של הפרת צו הקורונה. צילומי האבטחה הוכיחו אחרת והקיוסק לא נסגר
מזנון "דודה שמחה" בקרית חיים | צילום: עצמי

קיוסק דודה שמחה בחוף הים בקרית חיים חזר לפעילות, לאחר שבביקורת של משטרת זבולון נטען נגדו להפרה של צו הקורונה.

באמצע השבוע בשעות הבוקר, נערכה ביקורת של משטרת זבולון בחוף הים בקרית חיים. בממצאי הביקורת נטען כי אצל דודה שמחה נמצאו אנשי שיושבים על כיסאות ואינם שומרים על ריחוק חברתי. עוד נטען כי העסק הפר את תנאי התו הסגול ופעל בניגוד לצו הקורונה.

בעלי הקיוסק זומנו לשימוע במשטרת זבולון, בפני סגן מפקד התחנה סנ"צ אלון עפרי ורכזת הרישוי רס"ב אילנה מזרחי, על מנת לקבל החלטה בנוגע להמשך פעילותו של הקיוסק. בשימוע הציג בא כוחם של בעלי הקיוסק, עו"ד אביעד חייט, צילומים ממצלמות האבטחה, בהם ניתן לראות בבירור, כי בשטח הקיוסק לא נמצאים אנשים מלבד העובדים והאנשים שקנו מוצרים בשיטת "טייק אוואיי".

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט | צילום: יח"צ

בצילומי האבטחה נראים אנשים, כשהם יושבים על כיסאות שלא היו קשורים בשרשרת וכן אנשים שהביאו כיסאות פרטיים ויושבים סביב המזנון, אך לא בתוך שטחו. בשימוע התחייב בעל העסק לקשור את כל הכיסאות בשרשרת על מנת למנוע שימוש בהם.

בסופו של דבר, על מנת למצוא את האיזון שבין פגיעה בעסק ושמירה על ביטחון הציבור, הוחלט בשימוע לאפשר את המשך הפעלת הקיוסק תוך מתן אזהרה להקפדה על תנאי התו הסגול.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות