fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ציוד חדיש למעבדת הקורונה המחוזית של כללית

מעבדת הקורונה של כללית צוידה בשני מכשירים בעלות של 2 מיליון שקלים, המהירים פי שניים מהמכשירים הישנים ומאפשרים ביצוע של 3500 בדיקות קורונה ביממה
צוות מעבדת הקורונה של כללית ליד הציוד החדיש | צילום: דוברות כללית
צוות מעבדת הקורונה של כללית ליד הציוד החדיש | צילום: דוברות כללית

מעבדת הקורונה של כללית, הפועלת במעבדה המחוזית של כללית במחוז חיפה והגליל המערבי, צוידה בשני מכשירי "סטאר", ראשונים מסוגם באזור, שמאפשרים הגדלה ניכרת בהיקף הבדיקות המבוצעות ביממה. עלות כל מכשיר כמיליון שקלים.

מעבדת הקורונה של כללית היא ייחודית בהיותה מעבדה הפועלת בקהילה. לאורך כל התקופה הוכיח צוות המעבדה, בניהולה של ד"ר שפרה קן דרור, יכולות יוצאות דופן שהתבטאו באיכות גבוהה ובמתן תוצאות בלוח זמנים קצר במיוחד. עתה צוידה המעבדה בעוד שני מכשירים חדשים מסוג "סטאר", בעלות של יותר ממיליון שקלים למכשיר. החלפת המכשירים התבצעה ללא צורך בהגדלת שטח המעבדה וללא פגיעה במתן השירות.

לדברי מנהלת המעבדה המחוזית של כללית ד"ר יוליה שניידר, מכשיר "סטאר" מהיר פי שניים מקודמיו ומייצר תפוקות של 188 תוצאות בדיקות קורונה PCR בכל הרצה. הצטיידות המעבדה במכשירים חדישים אלה, היחידים באזור, לצד הגדלת שעות פעילות המעבדה, מעלות את יכולות הביצוע ל-3500 בדיקות קורונה ביממה.

מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי, רונן נודלמן, מסר, כי כי רכישת המכשור המתקדם, כמו הקמת המעבדה הייחודית בקהילה, יחד עם תגבור הצוות כך שניתן להפעיל את המעבדה בשלוש משמרות, שבעה ימים בשבוע, הם חלק ממאמץ מקיף של כללית במאבק בקורונה. כללית מפעילה אתרי בידוק קבועים הפרושים בכל רחבי המחוז וכן מקימה לפי הצורך ובתגובה מיידית מתחמים באזורי התפרצות. כמו כן, הקימה מחלקת קורונה בקהילה שליוותה עד כה יותר מ-17 אלף חולי קורונה שאושפזו בבית או במלוניות, מרפאה ראשונה מסוגה בקהילה לפוסט קורונה ומערך שירותי מותאם לתקופה המתבסס על טיפול טלפוני או בוידיאו צ'אט, הזמנת תרופות לבית ועוד.

נודלמן: "רכישת המכשירים החדשים למעבדה בהשקעה נוספת היא חלק מההתגייסות הכללית למאבק בקורונה. חשוב להדגיש, כי קיים אתגר להשיג טכנולוגיה מתקדמת, מהירה ואיכותית יותר בימים אלה, נוכח התחרות בארץ ובחו"ל. הודות ליכולות של כללית, המסירות והמקצועיות של הצוות נוכל לספק למבוטחי כללית ולתושבי האזור שירותי אבחון קורונה משודרגים".

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות