fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צה"ל עצר את עהד תמימי לאחר שפרסמה: "מה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה, נשחט אתכם"

כוחות צה"ל עצרו הלילה (א') את תושבת נבי סלאח, עהד תמימי (22), לאחר שפרסמה דברים קשים מאוד הקוראים לפגיעה בישראלים. היא פרסמה בסטורי באינסטגרם: "מה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה, נשחט אתכם, נשתה את דמכם ונאכל את הגולגולות שלכם". השר לביטחון לאומי בן גביר בירך על מעצרה: "אפס סובלנות עם מחבלים ועם תומכי טרור"
כוחות צה"ל עצרו את עהד תמימי | צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

הצעירה עהד תמימי, שהורשעה בעבר בתקיפת חיילים שהיתה בת 16, נעצרה הלילה (בין ראשון לשני) על ידי כוחות צה"ל בכפר נבי סלאח, לאחר שפרסמה תכנים קשים ומסיתים נגד ישראל.

"נשתה את דמכם ונאכל את הגולגולות שלכם, המסר שלנו לעדרי המתנחלים – מחכים לכם בכל ערי הגדה, מחברון ועד ג'נין", נכתב בסטורי שהעלתה. "אנחנו נשחט אתכם ואתם תגידו שמה שהיטלר עשה לכם היה בדיחה. אנחנו מחכים לכם".

הפוסט שפורסם ע"י עהד תמימי | צילום: לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

בעקבות הדברים, הצבא הגיע לביתה ועצר אותה במהלך הלילה. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בירך על המעצר, וצייץ: "כל הכבוד לצה"ל ולשאר כוחות הביטחון שעצרו הלילה את המחבלת ו'פעילת זכויות האדם' עהד תמימי מנבי סלח, שהורשעה בעבר בתקיפת חיילי צה"ל ומאז פרוץ המלחמה מביעה הזהדות ותמיכה בחיות האדם הנאצים ברשתות החברתיות". הוא סיכם: "אפס סובלנות עם מחבלים ועם תומכי טרור! רק ככה!".

מי שהגיש את התלונה נגד תמימי, מנכ"ל "בצלמו" שי גליק, מסר: "אני מברך את כוחות צה"ל שעצרו את עהד תמימי שהסיתה לרצח יהודים. יחד עם זאת מצער שלקח שישה ימים מאז תלונתי עד למעצרה. אני קורא כעת למצות עימה את הדין ולהשליכה למאסר לשנים רבות ובנוסף עוד היום להוציא צו הריסה לביתה. טרור מנצחים רק ביד ברזל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות