fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב קרית מוצקין חשוד כי השיג במרמה מאות מדי חום בשווי 150 אלף שקלים

על פי החשד, הצעיר מקרית מוצקין התחזה לבעל חברה לאספקת ציוד רפואי וכך השיג מאות מדי חום האלקטרוניים מבלי ששילם עליהם בפועל. מעצרו הוארך בשלושה ימים
החשד: השיג במרמה מאות מדי חום | צילום: דוברות המשטרה
החשד: השיג במרמה מאות מדי חום | צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה סמויה, במסגרת המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, משטרת זבולון ממשיכה באכיפה גם בהיבט הפלילי, ועצרה היום, שני, את תושב קרית מוצקין, 25, בחשד כי השיג במרמה מאות מדי חום, תוך התחזות לאחר וללא תשלום בפועל וכן כי ניסה למכור את הרכוש הגנוב לאחרים.

ראשיתה של החקירה, עם קבלת מספר תלונות מתושבי המרכז, שטענו כי ייבאו ארצה מדי חום בכמויות גדולות לטובת מסחר בהתאם לפוטנציאל העסקי "בתקופת הקורונה". הם מכרו את הציוד לתושב הקריות, שבדיעבד התברר, כך על פי החשד, כי התחזה לבעל חברה לאספקת ציוד רפואי, כשלקח את הסחורה מבלי ששילם עליה בפועל וכך השיג במרמה מאות מדי חום.

מעצרו של החשוד הוארך היום

בתוך כך, שוטרי תחנת זבולון עצרו הבוקר בהתאם לממצאי החקירה את החשוד. שווי ההונאה נאמד בהיקף של 150 אלף שקלים. על פי החשד הוא קיבל לידיו את מדי החום האלקטרוניים, מבלי ששילם תמורה עבורם, תוך התחזות לאחר לשם טשטוש עקבותיו.

החשוד נעצר הבוקר לחקירה בתחנת המשטרה זבולון ובמסגרת דיון שנערך היום בבית משפט השלום קריות, הוארך מעצרו, לבקשת המשטרה, בשלושה ימים.

מהמשטרה נמסר כי לצד המאבק בנגיף הקורונה, היא ממשיכה באכיפת הפשיעה לשם שמירה על שלומם וביטחונם של התושבים.

במקביל, מבקשים במשטרה מהציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות נגיף הקורונה והתפשטותו בישראל.

לעוד חדשות מקומיות 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות