fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס ההצטיינות של ארגון המורים לאורט דפנה

חט"ב אורט דפנה זכתה בפרס הצטיינות על מעורבות חברתית ואזרחית ותרומה לקהילה. בית הספר משלב גמלאים עם תלמידים
מנהלת אורט אפק רעיה טובול, מקבלת את הפרס. צילום: דוברות העירייה

פרס ההצטיינות של ארגון המורים הוענק לחטיבת הביניים דפנה בקרית ביאליק עבור מגוון היוזמות והפרויקטים המצעידים את התלמידים ומעודדים פעילויות התנדבותיות בקהילה ונתינה. חבר השופטים ציינו כי בית הספר הצליח ליצור אווירה שגורמת לתרבות ארגונית משתפת, המלמדת לערכיות ואזרחות טובה ואווירה מקדמת למידה.

הפרויקטים שצוינו על ידי חבר השופטים הם "בית התה", "מרחב זואולוגי", מכללת ותיקים ו"גם אני יכול". מדובר בפרויקטים המשלבים בלמידה בבית הספר מתנדבים גמלאים, הלומדים יחד עם התלמידים ומעשירים את הידע שלהם תוך עשייה התנדבותית. בית הספר מקדם את קבלת השונה על ידי שילוב תלמידים תקשורתיים על קשת האוטיזם בפעילות בית ספרית. על עשייתו הייחודית, החינוך למעורבות חברתית ואזרחית ועל התמדתו בנתינה למען האחר בקהילה הוענק לבית הספר פרס הצטיינות.

את הפרס קיבלה מנהלת בית הספר רעיה טובול. שר החינוך רפי פרץ בנאום שנשא בחר לציין את אורט דפנה ואת המיזם של התנדבות כיתתית המתקיים בו כדוגמא למעורבות קהילתית. ראש העירייה, אלי דוקורסקי, בירך על הזכייה המכובדת: "אני גאה מעומק לבי במנהלת בית הספר רעיה טובול והצוות הנפלא  העושים במלאכת החינוך למען תלמידותינו. אני מאחל לצוות בית הספר המשך עשייה פורייה וערכית לצד הישגי לימוד מרשימים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות