fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט הענק של חברת בזק למען תושבי הצפון

חברת התקשורת חיברה בתוך שבועות ספורים מאות מקלטים בערי וביישובי הגליל המערבי לאינטרנט חינם במבצע הכי גדול ומהיר שהיה אי פעם בישראל  
מנכ"ל בזק רן גוראון עם צוות הטכנאים של החברה צילום: באדיבות בזק

פרויקט הענק של חברת התקשורת בזק, לחבר את המקלטים ביישובי הצפון לאינטרנט מהיר, בחינם, ממשיך במלוא הקצב. בשלושת השבועות האחרונים פשטו טכנאי החברת על מאות מקלטים בערים וביישובים שונים בגליל המערבי, ביניהם עכו, נהריה, כרמיאל, מעלות-תרשיחא, יישובי המועצה האזורית מעלה יוסף ועוד, וחיברה אותם ל-WIFI, ללא תשלום.

מנכ"ל חברת בזק רן גוראון, ירד השבוע לשטח וערך סיורים במקלטים כדי לעקוב מקרוב אחר התקדמות הפרויקט הענק של החברה לחבר מאות מקלטים לשירותי האינטרנט של בזק. בימים הקרובים יימשך המבצע ומקלטים נוספים יחוברו לאינטרנט.

בחברת בזק, הפועלת בשיתוף העיריות והרשויות המקומיות הסמוכות לגבול בצפון, אומרים כי מלחמת 'חרבות ברזל' העצימה את הצורך להיות מחוברים בכל מקום וכי הביקוש לפתרון במקלטים בהן ישנן בעיות קליטה הוא גדול. לכן החליטו להרים את הכפפה, לחבר במהירות ולתרום את שירותי התקשורת ללא עלות.

בחברה גם מציינים שמדובר במבצע חיבור המקלטים לתקשורת הוא הגדול והמהיר ביותר שנעשה אי פעם בישראל.

ה-WIFI בכל המקלטים יהיה פתוח לטובת התושבים וללא צורך בסיסמה. בבזק גם מדגישים כי השירות יפעל בחינם לכל תקופת הלחימה.

 בפרויקט המורכב לוקחים חלק צוותים עם עשרות טכנאים של בזק בצפון, שעובדים מסביב לשעון במטרה לסיים ולאפשר לתושבים להישאר מחוברים בעת השהייה במקלטים, לקראת אפשרות של הסלמה ביטחונית בגזרה הצפונית.

הפרויקט מתקיים לצד פעילותה של בזק בשעת חירום, במסגרתה מאז תחילת המלחמה היא פועלת לתיקון ושדרוג תשתיות שנפגעו בכל רחבי הארץ, תמיכה בבתי חולים, בכוחות הביטחון וההצלה, מתן שירותי תקשורת וחיבור דירות למפונים, תמיכה ועזרה לעסקים חיוניים ואספקת תקשורת רציפה לעובדים ולתלמידים שעובדים ולומדים מרחוק ועוד.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות