fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסכם פשרה בתביעת לשון הרע: פיצות בחינם לחיילים

בהסכם פשרה במסגרת תביעת לשון הרע, ישלם תושב הקריות פיצוי לפיצרייה, והיא בתמורה תחלק פיצות בחינם לחיילים. בנוסף, הוא יפרסם התנצלות בפייסבוק
פיצות לחיילי צה"ל | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי
פיצות לחיילי צה"ל | צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

תביעת לשון הרע, שהגישה פיצרייה במרכז הארץ נגד תושב הקריות, הסתיימה בדרך יוצאת דופן. בתמורה לפיצוי כספי, תחלק הפיצרייה בחינם עשרות מגשי פיצות לחיילי צה"ל בבסיסים הסמוכים אליה.

לפני כשנתיים, הנתבע, ששהה אז במרכז הארץ, הזמין ביחד עם אחרים פיצה, אך היא לא הייתה לטעמם. בין הנתבע לבעלי הפיצרייה התפתחו חילופי דברים, במהלכם קילל הנתבע את בעלי הפיצרייה ובהמשך אף פרסם פוסט בפייסבוק, שבו העלה טענות קשות על איכות הפיצה ועל התנהלות הפיצרייה.

עו"ד אביעד חייט. צילום: יח"צ
עו"ד אביעד חייט | צילום: יח"צ

בעל הפיצרייה הגיש תביעה נגד תושב הקריות בבית משפט השלום בראשון לציון, שבו נטען כי שמו הוכפש ופרנסתו נפגעה כתוצאה מהפוסט. מנגד, טען סנגורו של הנתבע, עו"ד אביעד חייט, כי הנתבע לא פשע, לא עבר על החוק ולא הוציא דיבה.

בהסכם פשרה שהושג בין הצדדים וקיבל תוקף של פסק דין, הוחלט כי הנתבע יעביר לתובע סכום של כמה אלפי שקלים, ובתמורה לסכום זה יחלק בעל הפיצרייה 38 מגשי פיצות לחיילי צה"ל בבסיסים הסמוכים. כמו כן, התחייב הנתבע לפרסם התנצלות בקבוצת הפייסבוק שבה פרסם את הפוסט המקורי.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות