fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פוענחה פרשת הצתת מכוניות במפרץ חיפה

בתום חקירה סמויה הצליחה היחידה המרכזית לעצור צעיר בן 26 שמואשם בשורה של הצתת מכוניות
מכבים מכוניות שעלו באש. צילום: דוברות כבאות והצלה

היום, שני, יוגש כתב אישום נגד תושב הצפון בחשד לכמה מקרים של ירי והצתה של אולם התצוגה של חברת ליסינג בשדרות ההסתדרות במפרץ חיפה. זאת, לאחר חקירה סמויה של היחידה המרכזית במחוז חוף של המשטרה.

היחידה המרכזית ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה שעניינה מספר מקרי הצתה וירי נגד סניפים של חברת ליסינג בתחומי מחוז חוף וצפון. במסגרת החקירה אספו חוקרי היחידה המרכזית עדויות וראיות שונות הקושרות את החשוד, תושב דבוריה בן 26 לביצוע עבירות חמורות, של הצתה, וירי לעבר כלי רכב של החברה.

ראשיתה של הפרשיה לפני מספר חודשים, עם קבלת תלונה בתחנת משטרת זבולון מבעליה של חברת ליסינג בדבר הצתת משרדי החברה בחיפה. כאשר בהמשך התקבלו תלונות נוספות מבעל החברה על ירי לעבר כלי רכב שחנו במגרשי החברה וכן הצתת כלי רכב נוספים.

עם קבלת התלונה פתחה היחידה המרכזית במחוז חוף בחקירה סמויה, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מגוונים שאפשרו איסוף ראיות רלוונטיות והתפתחות החקירה.

עם מעבר החקירה לפני כשבועיים לשלב הגלוי, עצרו חוקרי ובלשי ימ"ר חוף בשיתוף עם כוחות יס"מ, תושב דבוריה בחשד לביצוע המעשים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום תגיש פרקליטות מחוז צפון כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות