fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פארק קפסולות ראשון מסוגו נחנך בקרית ביאליק

ראש העירייה אלי דוקורסקי חנך הבוקר את הפארק שנבנה כגבעות בודדות המכוסות במשטחי דשא על מנת להפריד בין המשפחות. הפארק כולל שולחנות וספסלים, עמדות מנגל, עמדות לשטיפת ידיים, שירותים, מגרש מיני-פיץ, מגרש כדורעף ופארק לשחרור כלבים
פארק קפסולות בקרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה
פארק קפסולות בקרית ביאליק | צילום: דוברות העירייה

כמענה למשבר הקורונה המחייב על שמירת ריחוק חברתי, הוקם בשכונת אפק בקרית ביאליק פארק קפסולות ייחודי. הפארק מאפשר לתושבים ליהנות מאוויר הפתוח תוך שמירה על ריחוק חברתי בין משפחה גרעינית אחת לאחרת.

הפארק נבנה כגבעות בודדות המכוסות במשטחי דשא על מנת להפריד בין המשפחות וכולל שולחנות וספסלים, עמדות מנגל, עמדות לשטיפת ידיים, שירותים, מגרש מיני-פיץ, מגרש כדורעף ופארק לשחרור כלבים.

לפארק נגישות מקסימלית לבעלי צרכים מיוחדים והוא כולל ספסלים ועמדות נגישות כולל שירותי נכים. בסמוך לפארק מגרש חנייה רחב ידיים.

  • קראו גם: קרית ביאליק – הפארקים הציבוריים פתוחים בהשגחת פקחי קורונה

ראש העירייה, אלי דוקורסקי, שחנך הבוקר, שישי, את הפארק ציין: "גם כאשר יסתיים הסגר ונחזור לשגרת חיינו, השגרה עדיין לא תהיה מלאה ותחייב אותנו לשמור על כללי הזהירות. זאת הסיבה שהקמנו את פארק קפסולות שאליו כל משפחה תוכל להגיע ליהנות באוויר הפתוח, לערוך פיקניקים משפחתיים, כל משפחה בפינה משלה ובשטח משלה. הקורונה עוד תלווה אותנו הרבה זמן אך החיים חייבים להימשך".

יצוין, כי להבדיל מערים אחרות, עיריית קרית ביאליק לא סגרה את הפארקים הציבוריים בעיר והכשירה 10 פקחי קורונה המסיירים בפארקים ובמגרשי המשחקים, שתפקידם להשגיח שהציבור ממלא אחר הנחיות משרד הבריאות.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות