fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עסקים קטנים נסגרים | אפשר להמשיך למכור. תקימו מיני חנות מקוונת. כל אחד יכול

ימי קורונה יוצרים צרכים דחופים אצל בעלי עסקים קטנים כדי להמשיך ולקיים את העסק שלהם. זה אפשרי על ידי הקמה מהירה של חנות מקוונת אלקטרונית.

ימי קורונה יוצרים צרכים דחופים אצל עסקים קטנים כדי להמשיך ולקיים את העסק שלהם גם ללא צרכנים שנכנסים לחנות. הסיטואציה שיש לך עסק מלא בסחורה ואתה לא יכול למכור אותה הובילה יזמים לתת פתרונות גם לעסקים קטנים שלא השתמשו עד עתה בטכנולוגיה מקוונת לבדוק את הנושא ולפתוח חנות מכירה אלקטרונית און ליין תוך יום יומיים.

לא תאמינו אבל זה קורה. חברת טרנזילה מקבוצת אינטרספייס שבבעלות יזם ההייטק איציק נוסצקי, קיבלה לפני שלוש שנים מנגידת בנק ישראל רישיון סולק, בהמלצת הפיקוח על הבנקים. טרנזילה עתידה לפעול בקרוב גם כסולק הרביעי בתחום כרטיסי החיוב הישראלי ומתחרה מול החברות הקיימות. החברה נרתמה לסייע לעסקים הקטנים ומציעה שירות של חנות און ליין עם פתרונות סליקה תוך יום יומיים.

"כל אחד יכול להקים מיני חנות מקוונת" אומר מנכ"ל החברה גדי בלנדר. "היופי של המערכת שלנו שהיא מותקנת תוך יום יומיים, היא מאובטחת, היא נגישה, קלה להפעלה לכל אחד, היא נותנת פתרונות סליקה ועכשו אנחנו מתקינים אותה במבצעים חריגים על מנת לסייע לבעלי העסקים קטנים ואחרים בתקופה מאתגרת זו".

החנות המקוונת הוירטואלית מתאימה למגוון עסקים קטנים ואחרים:  משתלה, מעדניה, יקב, אופנה, תכשיטים, חקלאים וכל עסק אחר: "המיני חנות וירטואלית שלנו היא הפתרון לעסקים קטנים ואחרים שנתקעו עם סחורה אותה הם לא יכולים למכור. באופן עקרוני אנחנו יודעים תוך 24 שעות להביא עסק שעד היום לא קיבל אשראי לפתוח חנות שבה הוא יכול למכור מוצריו באינטרנט בעלויות זניחות מ-50 שקלים בחודש מה גם שבתקופה זאת אנחנו נותנים הנחות וחודש חינם. בימים האחרונים עזרנו למאות בתי עסק לשרוד את הימים האלה ולהוסיף לחנות שלהם אפשרויות מכירה נוספות".

מתאים לכל אחד. טרנזילה

למי זה מתאים?

גדי: "הפתרונות שלנו מתאימים לעסקים קטנים ולכל העסקים האחרים. חנות מהירה שמתאימה לאנשים שזו להם דריסת הרגל הראשונה במסחר אלקטרוני. כל עסק יכול למכור באמצעות החנות הזו. מי שלא הבין ועדיין לא הצטרף למסחר האלקטרוני חייב לחזק את זה בעסק שלו וזה הזמן לעשות את זה".

האם כל בעל עסק יכול להפעיל חנות וירטואלית?

"זה כל כך פשוט וזה מה שיפה במערכת הזאת. כל מי שיודע להפעיל מחשב יכול להפעיל חנות מקוונת. אנחנו תומכים, נותנים הדרכה. זאת חנות פשוטה וירטואלית המראה את המוצרים שלה.  אנשים מכניסים לסל, משלמים באשראי ובוחרים בצורת המשלוח. ההתארגנות להפעיל את החנות היא פשוטה ואין הגבלה במספר המוצרים הנמכרים.

מה שחשוב הוא שאנחנו 'טרנזילה' נותנים את כל הכלים ואת האפשרות החשובה לחייב בכרטיס אשראי בכל מקום בכל זמן ובכל כרטיס אשראי. אנחנו חברה שיצרה תכנה לקבלת תשלומים לעסקים. אנחנו מציעים מכשיר סליקה וגם עושים את הסליקה. הרבה מאד עסקים קטנים שעד היום היו רושמים ידנית קבלות בפנקסי נייר עברו לרשת המקוונת של טרנזילה".

מי זו טרנזילה?

טרנזילה הינה חברת הסליקה המקוונת הגדולה והמובילה בישראל. החברה נוסדה בשנת 2000 ע"י איציק נוסצקי מנתניה והיא מספקת פתרונות סליקה ואבטחה מקיפים במגוון אמצעי תשלום, הכוללים סליקת כרטיסי אשראי, תשלומי פייפאל, והעברות קבע בנקאיות. טרנזילה מציעה פתרונות סליקה לעסקים הקטנים והבינוניים במחיר תחרותי, שירות איכותי וביכולות טכנולוגיות גבוהות.

איציק נוסצקי, יו״ר טרנזילה: "אנחנו מציעים לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים שירות, חדשנות ויכולת טכנולוגית משופרים ובמחיר תחרותי יותר. בהמשך, תנפיק טרנזילה כרטיסי אשראי ותביא בשורה צרכנית חשובה גם למשקי הבית"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות