fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

241 חולי קורונה מאומתים בקריות ובחיפה נכון להיום, 26.4.20

במשרד הבריאות חוששים, כי בשל ההקלות במגבלות לשעת חירום, לאחר יום העצמאות יתפרץ גל שני של חולי קורונה כתוצאה מהתקהלויות ואי קיום ההנחיות, המחייבות עטיית מסיכה ושמירת מרחק
עלייה משמעותית במספר החולים בקרית ים ובקרית מוצקין | צילום: pixabay.com
עלייה משמעותית במספר החולים בקרית ים ובקרית מוצקין | צילום: pixabay.com

נתוני משרד הבריאות שפורסמו היום, ראשון, מראים כי בקריות בחיפה ידוע עד כה על 241 חולי קורונה מאומתים – עלייה במספר החולים נרשמה בקרית ביאליק ובחיפה.

במשרד הבריאות חוששים, כי בשל ההקלות במגבלות לשעת חירום, לאחר יום העצמאות יתפרץ גל שני של חולי קורונה כתוצאה מהתקהלויות ואי קיום ההנחיות, המחייבות עטיית מסיכה ושמירת מרחק.

קרית ביאליק

בקרית ביאליק ידוע על 15 חולי קורונה מאומתים, שבעה מהם מחלימים – זוהי עלייה של חולה אחד בשלושת הימים האחרונים.

קרית אתא

בקרית אתא ידוע על 25 חולי קורונה מאומתים, 16 מהם מחלימים.

קרית ים

בקרית ים ידוע על 28 חולים מאומתים, 18 מהם מחלימים.

קרית מוצקין

בקרית מוצקין ידוע למשרד הבריאות על 12 חולי קורונה מאומתים, שישה מהם מחלימים.

חיפה

בחיפה, כולל קרית חיים וקרית שמואל, ידוע על 161 חולי קורונה, 73 מהם מחלימים – עלייה של שני חולים נוספים בשלושת הימים האחרונים.

על פי נתוני משרד הבריאות ישנם כיום בישראל 15,398 חולי קורונה מאומתים, 6602 חולים שמחלימים מהנגיף ו-200 בני אדם שנפטרו עד כה.

עלייה מתונה במספר חולי קורונה מאומתים בקריות ובחיפה | צילום: מכבי שירותי בריאות
עלייה מתונה במספר חולי קורונה מאומתים בקריות ובחיפה | צילום: מכבי שירותי בריאות

יום הזיכרון

הממשלה אישרה בישיבת ממשלה טלפונית תיקון לתקנות שעת חירום להגבלת היציאה למרחב הציבורי ביום הזיכרון ויום העצמאות. התקנות מאפשרות יציאה מהבית לצורך ביקורי התייחדות והנצחה בקברי חללי צה״ל, נפגעי פעולות איבה ואתרי הנצחה עד ערב יום הזיכרון, יום ב׳, 27 באפריל, בשעה 16:00.

על פי התקנות בערב יום הזיכרון וביום הזיכרון (החל מיום ב׳, 27 באפריל, בשעה 16:00) לא תתאפשר יציאה מהבית לשם ביקור בבתי העלמין ואתרי ההנצחה.

יום העצמאות

החל מיום ג׳, 28 באפריל, בשעה 17:00 ועד ליום ד׳, 29 באפריל, בשעה 20:00, יוכל אדם לצאת מביתו רק לצורך הצטיידות בתרופות ובמוצרים חיוניים בלבד וקבלת שירותים חיוניים בלבד בתחום יישוב מגוריו, אלא אם בתחום זה לא קיימים שירותים אלו, ואז יוכל לקבלם ביישוב הסמוך ליישוב מגוריו. בתקופה זו תופסק פעילות התחבורה הציבורית.

משרד הבריאות שב ומדגיש כי על האזרחים לחגוג את יום העצמאות בבתיהם. לא תתאפשר רכישה של מזון במהלך ערב יום העצמאות ויום העצמאות עצמו. תתאפשר יציאה מהבית להתאווררות ופעילות גופנית בקרבת הבית בהתאם לתקנות, בהתאם למתכונת שחלה בליל הסדר.

לאתר משרד הבריאות

מספר חולי קורונה בקריות ובחיפה מתעדכן באתר ככל שמתקבל ממשרד הבריאות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות