fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית קריית ביאליק אישרה תקציבי פיתוח על סך כ – 5 מיליון שקלים

ועדת הכספים של עיריית קריית ביאליק, בישיבתה האחרונה מהתאריך 4.12.2023 אישרה תקציבי פיתוח בגובה של מעל 5 מיליון שקלים.
משדרגים תשתיות בקריית ביאליק | צילום: דוברות העירייה

בוועדה בין השאר אישרה תקציב להקמת כיתות נגישות אקוסטיות על סך 96,600 ₪ בבתי ספר אורט קריית ביאליק, חטיבת ביניים אורט אפק וגן הברושים עבור ילדים כבדי שמיעה.

לטובת חידוש סימון כבישים ומדרכות אושר תקציב של כ – 94,986 שקלים, כאשר המימון יגיע ממשרד התחבורה וקרן סלילה. לטובת שיקום ושדרוג כבישים ומדרכות הוחלט על הקצבת 300,000 ₪ שיגיעו מקרן סלילה.  הועדה אישרה תקציב ייחודי להצטיידות עבור בית הספר צלילים על סך 345,000 ₪.

מדובר בבית הספר לילדים תקשורתיים, כאשר רוב תקציב ההצטיידות יגיע מהמוסד לביטוח לאומי. כמו כן, אושר תקציב להסדרת חנייה בסמוך למרכז פיסג"ה בצור שלום על סך 200,000 ₪ שיגיע מקרן סלילה. הועדה אישרה תקציב מיוחד לתכנון בית הספר ביאליק שיוקם במיקומו החדש ברחוב אושה.

בתכנון יושקעו 650,000 ₪ שיגיעו מקרן השבחה. בכוונת העירייה להחליף את צי הרכב שלה  ברכבים חשמליים, דבר שיחסוך לרשות כסף רב וימשיך את ה"מגמה הירוקה" אשר תקטין את הזיהום . לצורך כך אושר תב"ר על סך 1.3 מיליון שקלים שיגיעו מקרן עודפי תבר"ים (תקציבים בלתי רגילים).

הועדה אישרה הגדלת תקציב לטובת השלמת פרויקט שילוט מואר על סך 1 מיליון שקלים שיגיע מקרן השבחה. בכך יושלם פרויקט החלפת שלטי רחוב. כמו כן יוגדל תקציב בלתי רגיל של שדרוג שלב ב' ברחוב החרושת באזור התעשייה על סך חצי מיליון ₪ אשר יגיע מקרן סלילה.

העירייה תשקיע 300,000 ₪ במיזוג מוסדות ציבור וחינוך ו – 300,000 ₪ בעבודות שדרוג של שטחים ציבוריים פתוחים ברחבי העיר. 

מהעירייה נמסר: "אנו ממשיכים לשדרג תשתיות ולפעול למען התושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות