fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית חיים: עיריית חיפה פועלת להעתקת מיקומו של בית הספר דגניה

בית הספר ממוקם, זה עשרות שנים, בסמיכות לחוות מכלי הדלק של תש"ן, ועל הגג שלו הותקנו חיישנים שאמורים להתריע על זיהום אוויר. קליש רותם: "די בעצם החשש הקיים בקרב הורים כדי להעתיק את פעילות בית הספר למיקום חילופי"
ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם בסיור בבית הספר דגניה | צילום: ראובן כהן, עיריית חיפה
ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם בסיור בבית הספר דגניה | צילום: ראובן כהן, עיריית חיפה

עיריית חיפה הודיעה כי היא פועלת למצוא מבנה חלופי עבור בית הספר היסודי דגניה שבקרית חיים מערבית. בית הספר ממוקם זה עשרות שנים בסמיכות לחוות מכלי הדלק של תש"ן, ועל הגג שלו הותקנו חיישנים שאמורים להתריע על זיהום אוויר.

את הצעד מובילה ראש העיריית חיפה, עינת קליש רותם, שהעלתה את ההצעה לסדר למועצת העיר עוד בקדנציה הקודמת כחברת מועצת העיר.

בהצעתה לסדר אמרה קליש רותם, כי די בעצם החשש הקיים בקרב הורים כדי להעתיק את פעילות בית הספר דגניה למיקום חילופי. כיום, פועלת ראש העירייה, בשיתוף עם משרד החינוך, לאיתור מבנים חלופיים אליהם תועתק פעילות בית הספר.

בתוך כך מסרה קליש רותם, כי בסופו של דבר הפתרון הנדרש הוא העתקת חוות המכלים ו"לכן לא נוותר ולא נרפה על עד שהחווה תוצא מהמטרופולין ותושבי קריית חיים יוכלו לנשום לרווחה".

עמדת דיגום איכות האוויר בבית הספר דגניה | צילום: איגוד ערים חיפה להגנת הסביבה

 

ומה עם רגבים?

יצוין, כי בהמשכן של שדרות דגניה, גם כן בסמיכות לחוות מכלי הדלק, נמצא בית ספר יסודי נוסף – רגבים, שלגביו לא התקבלה החלטה דומה בשלב זה.

ברגבים לומדים מתבגרים בעלי צרכים מיוחדים שהופנו אליו על ידי ועדת השמה על פי חוק החינוך המיוחד. ברגבים לומדים תלמידים המוגדרים על ידי ועדת ההשמה כבעלי יכולת גבולית, פיגור קל, הפרעות התנהגותיות רגשיות קשות, לקויי שמיעה (רב בעייתיים). לומדים בו כ- 130 תלמידים בגילאי 21-12 והוא קולט תלמידים מחיפה, קריות, עכו, נהריה, כרמיאל, טבריה, צפת, יקנעם  ומיישובים נוספים במחוז חיפה והצפון.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות