fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חיפה: יום החינוך החיפאי מוקדש להוקרת עבודתם של אנשי החינוך על רקע המלחמה

המורה שנלחם בעזה, המורה משלומי שנקלטה בחיפה, הגננת שמבשלת אלפי מנות לחיילים, המורה שהקימה את צוות "חרבות ברזל" והמורה שמייצגת את כלל הצוותים החינוכיים – נבחרו להוביל את יום החינוך המתקיים היום בחיפה
מירב צינר וחברי הקהילה המבשלים מנות חמות לחיילים | צילום: ניר בלזיצקי דוברות עיריית חיפה

מינהל החינוך בעיריית חיפה מקדיש השנה את יום החינוך החיפאי להוקרת עבודתם של אנשי החינוך על רקע מלחמת "חרבות ברזל"

כמיטב המסורת החיפאית, מצוין גם השנה יום החינוך החיפאי במוסדות החינוך בעיר. במהלך האירועים המתקיימים היום (רביעי) יעניקו הורים ותלמידים אגרות ברכה אישיות לצוותים החינוכיים ולאנשי המינהלה בבתי הספר היסודיים והתיכוניים, בתי הספר יקושטו ויתקיימו סדנאות העשרה, הרצאות וטיפולים אלטרנטיביים.

בשונה משנים קודמות, מושם השנה דגש על הוקרת אנשי החינוך על רקע הלחימה. באירועים ישתלבו גם מאות תלמידים, הורים ומורים אשר פונו לחיפה מישובי הצפון והדרום ומשולבים בימים אלה במערכת החינוך החיפאית.

אדם שטרנברג – תיכון עירוני ה' | צילום: ניר בלזיצקי דוברות עיריית חיפה

את קמפיין "יום החינוך החיפאי" מובילים השנה חמישה אנשי חינוך, אשר מייצגים בעשייתם את התרומה המשמעותית של אנשי החינוך לחוזקה של החברה הישראלית, גם מחוץ לגבולות הכיתה: מירב צינר- גננת גן "תירוש", שמבשלת יחד עם קהילת הגן מעל 2500 מנות חמות לחיילים; מירב גזנאי- מורה בבית הספר לחינוך מיוחד עופר, אשר הקימה את "צוות חרבות ברזל", השוזרים צמות ומתרימים למפונים, אדם שטרנברג – מורה בתיכון עירוני ה', אשר גויס למילואים מתחילתה של הלחימה, ולא מוותר על חינוך תלמידיו מרחוק, מציג דוגמא אישית לאהבת הארץ, הענקה לחברה וחינוך לערכים; מיכל אטיאס – מורה מפונה משלומי, אשר השתלבה במערכת החינוך החיפאית ולא הפסיקה ללמד מתוך הבנה שבכוחו של החינוך להעניק יציבות לתלמידיה במציאות המורכבת בה הם נתונים; וזוהר פאדל – מחנכת בבית הספר "נאות פרס", שמייצגת את כלל הצוותים החינוכיים בעיר ששילבו בכיתותיהם למעלה מ- 780 תלמידים אשר פונו לבתי המלון בחיפה מיישובי הצפון והדרום.

מירב גזנאי- בית ספר עופר | צילום: ניר בלזיצקי דוברות עיריית חיפה
מירב צינר – גן תירוש | צילום: ניר בלזיצקי דוברות עיריית חיפה

אילנה טרוק, ראש מינהל החינוך: "יום החינוך החיפאי ראוי לציון השנה יותר מתמיד. אנשי החינוך נדרשים להעניק לתלמידיהם בעקבות המצב בו נתונה המדינה מעטפת רגשית, חברתית וחינוכית משמעותית יותר. אנשי החינוך נמצאים עבור התלמידים וההורים ברגעים לא פשוטים של חרדה, יציאה בצו שמונה של הורים, אחיות ואחים, ודאגה לגורל יקיריהם, לכן בחרנו השנה לשים דגש על התרומה העצומה של אנשי החינוך והמינהלה במסגרת בתי הספר, הקהילה והמדינה.

זוהר פאדל – בית ספר "נאות פרס" | צילום: ניר בלזיצקי דוברות עיריית חיפה
מיכל אטיאס – המורה משלומי שהשתלבה במערכת החינוך החיפאית | צילום: ניר בלזיצקי דוברות עיריית חיפה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות