fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוקץ המיליונים בצפון

האישה תפסה את בעלה היהלומן בוגד והחתימה אותו על התחייבות. הבעל טוען לעקיצה כלכלית
צ'רקס, הקפטן שלכם, מתגעגע לספינה שלו | צילום: פיקסאביי
צ'רקס, הקפטן שלכם, מתגעגע לספינה שלו | צילום: פיקסאביי

בבית המשפט לענייני משפחה מתנהל עניינם של בני זוג מהצפון שנסוב סביב בגידות והרבה מאוד כסף. האישה טוען שבעלה בגד בה ולכן מגיע לה לממש את ההסכם ביניהם. הבעל טוען כי מדובר במעשה מתכונן של אשתו על מנת להוציא ממנו כסף.

מדובר בבני זוג אמידים באמצע שנות השלושים לחייהם שהתגוררו באחד הבתים היפים והמיוחדים בצפון. הבעל יבואן יהלומים לארץ, אשתו ניהלה בית עסק מאוד נחשב בעיר צפונית גדולה. החיים של בני הזוג התנהלו למופת והם הביאו שלושה ילדים לעולם. הבעל נהג לצאת אחת לכמה חודשים לטיול יאכטות עם כמה מחבריו. האישה ניהלה עסק לייבוא מוצרים מחו"ל שמכרה בבית העסק שלה.

הבעל נהג לצאת להפלגות על יאכטה עם חבריו לעיתים תכופות ולאחר אחת ההפלגות האחרונות, לפני כשנה וחצי, חשדה האישה כי בעלה בוגד בה. הסתבר לה מהר מאד שהוא מנהל רומן עם אישה צעירה שנהגה אף היא להפליג עמו, יחד עם כמה מחברותיה.

עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

פרקליטת האישה עו"ד שרין סולן, המליצה לאישה להבליג, מאחר ולדבריה הבינה כי מדובר במעידה חד פעמית של הבעל. יחד עם זה, ניסחה האישה הסכם עליו חתם הבעל מרצונו, לפיו הוא מודה בבגידה שהייתה ובמקרה וזו תחזור על עצמה הוא מוותר על חלקו בדירה המפוארת של בני הזוג. במקביל יעביר לה תשלום חד פעמי של חמישה מיליון שקלים ודמי מזונות קבועים של 25 אלף שקלים בחודש עד סוף ימיה.

לטענת הבעל אשתו תכננה "עוקץ מיליונים". לדבריו היא הבטיחה למאהבת שלו פיצוי של מיליון שקלים, אם תודה שהיא ממשיכה לנהל איתו קשר רומנטי. המאהבת הסכימה לעשות זאת ובווידאו מצולם חשפה את הקשר ואת כל הפרטים והכספים שקיבלה ממנו. "מדובר כאן בפיתוי ובחוסר תום לב מצד אשתי, לכן להסכם שחתמתי לפיו אני מוותר על הדירה אין משמעות. הוא הושג במרמה".

עו"ד סולן טוענת בבית המשפט למשפחה כי האישה לא שלחה את המאהבת לפתות את בעלה. לדבריה הוא פשוט לא יכול היה להיגמל מהבגידות והאורגיות שהוא וחבריו מקיימים על סיפון היאכטה בזמן ההפלגות והמשיך בבגידותיו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות