fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספיר איינהורן מקרית אתא – מצטיינת מח"ט 474

ספיר איינהורן משרתת בחטיבת הגולן והחרמון ואחראית על האירועים המבצעיים בגזרה. ״אני שומרת על הגזרה יום ולילה. אני צריכה לדאוג להקפצות", היא אומרת
תפקיד משמעותי. ספיר איינהורן מקרית אתא - מצטיינת - מח"ט | צילום: דו"צ
תפקיד משמעותי. ספיר איינהורן מקרית אתא - מצטיינת - מח"ט | צילום: דו"צ

סמל ספיר איינהורן, בת 20 מקרית אתא, היא מצטיינת מח״ט 474, חטיבת הגולן והחרמון, אל״מ אבינועם אמונה.

ספיר איינהורן התגייסה ביולי 2018,לתפקיד סמלת מבצעים. לאחר קורס של כחודשיים, שובצה בגזרת החרמון. בתפקידה, אחראית איינהורן על ניהול ותכלול אירועים מבצעיים בגזרה.

״אני שומרת על הגזרה יום ולילה. אני צריכה לדאוג להקפצות, כשיש אירוע ולהיות בבקרה על כל הכוחות בגזרה. השתתפתי באירועים מבצעיים רבים, שהטיפול בהם נתן לי סיפוק, הבנתי שאני עושה תפקיד משמעותי. בחורף התפקיד הופך להיות קשה אף יותר. בנוסף לגזרה המבצעית, מתווספת עבודה לוגיסטית בשל תנאי המזג האוויר הקשים וההר שהופך להיות אתר תיירותי. זה מרגש לדעת שאני עוזרת לשמור על הכוחות הלוחמים ועל אלפי התיירים שפוקדים את האתר כל יום. יצא לי גם להקפיץ מסוקים לחילוץ פצועים, זה משמעותי מאוד״.

על היותה מצטיינת מח"ט היא אומרת: ״זה היה מפתיע שאמרו לי אני מצטיינת. התרגשתי. העבודה שלנו היא מאחורי הקלעים, וכיף לדעת שרואים את מה שאני עושה ומעריכים את זה״.

המצטיינות מקרית אתא

בשבוע שעבר דיווחנו על חיילת נוספת מקרית אתא שקיבלה אות הצטיינות: סרן עינב מיכאלי, שמשרתת כקצינת משאבי האנוש של חטיבה 205, קיבלה אות הצטיינות מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, לרגל יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל. סרן עינב מיכאלי, כחיילת וכאשת צבא קבע, שירתה בתפקידים שונים בחיל משאבי האנוש ואף קיבלה אות הצטיינות מקצין משאבי האנוש הראשי ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות