fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערך טקס השקה לפתיחה מחודשת של מרפאת כללית עוזיאל

בטקס חגיגי במעמד ראש העיר קרית אתא יעקב פרץ, רב העיר שלמה דיסקין שליט"א, הנהלת המחוז בניהולו של רונן נודלמן, הנהלת המנהלת וצוות המרפאה, נחנכה השבוע פתיחתה המחודשת של מרפאת כללית עוזיאל בקרית אתא, מחוז חיפה וגליל מערבי.
טקס גזירת סרט מרפאת עוזיאל בקרית אתא | צילום: דוד חורש (דוברות כללית)

במהלך השנה האחרונה מרפאת עוזיאל עברה שיפוץ מקיף והמרפאה הותיקה שינתה את פניה. המרפאה הונגשה לבעלי מוגבלויות, נוספה מעלית ויחידה ממוגנת כך שבחרום היא תיתן מענה  גם כמרפאה אחודה לכלל תושבי השכונה.

בנוסף, בוצעו שינויים בקומות המרפאה וכעת ניתן שירות בתנאים מרווחים ומשופרים והוכנסו מערכות מחשוב חדשניות ההופכות את המרפאה למרפאה דיגיטלית. במרפאה בניהולו של ד"ר כיאל מוהיב ניתנים שירותי רפואה משפחה, ילדים, סיעוד, משרד ובית מרקחת, לכ-7000 מטופלים.

רונן נודלמן מנהל המחוז ברך ואמר: "אמנם אנו בתקופה מאתגרת אך הצוותים שלנו, עובדים כתף אל כתף כדי להמשיך לתת שירות רפואי מלא ברחבי המחוז. יחד עם הצוות המסור והמקצועי מיהרנו לפתוח את המרפאה בתקופה זו משום שהיא ממגונת ותתן שירות בשעת חירום, לכל התושבים. אני מבקש להודות לראש העיר על השותפות, אנו נמצאים בקשר תמידי, על מנת לסייע עד כמה שניתן למטופלים שלנו בעיר, יחדיו עברנו את הקורונה וכעת את המלחמה".

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ ברך בטקס ההשקה: " כללית שמה לה למטרה את נושא השירות והנגישות וזה ניכר, תודה למנהל המחוז רונן נודלמן. הערכתי הרבה לד"ר כיאל שהוא כבר חלק מהנוף של קרית אתא וכולם מעריכים אותו ואת מקצועיותו. המרפאה יפה ונעימה ואני מאחל לצוות שיפעל בעיקר במניעה ותמיכה".

ד"ר כיאל מנהל המרפאה ברך ואמר: " בפתיחת המרפאה מחדש אנו מוצאים רגע של נחת. אני מבקש להודות לכל השותפים בשיפוץ, אשר בזכותם יש לנו מרפאה חדישה ויפה שתאפשר לנו לתת את השירות הטוב והמקצועי ביותר למטופלים שלנו".

טקס גזירת סרט מרפאת עוזיאל בקרית אתא | צילום: דוד חורש (דוברות כללית)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות