fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נעצר חשוד בריסוס צלבי קרס בקרית חיים

ציורים של צלבי קרס התגלו בכמה מקומות בקרית חיים. בשבוע החולף התגלה ציור בחזית גן ילדים בגן ברחוב טרומן. היום נעצר חשוד במעשה
צלב קרס בחזית גן ילדים בקרית חיים | צילום: פרטי
צלב קרס בחזית גן ילדים בקרית חיים | צילום: פרטי

היום, שבת, עצרה משטרת זבולון, תושב קרית חיים, 34, בחשד כי ריסס בצבע צלבי קרס במקומות שונים בקרית חיים, בהם גם על קיר גן ילדים.

בשבוע החולף התגלה ציור של צלב קרס בחזית קיר גן ילדים ברחוב טרומן. הורים, שהביאו את ילדיהם לגן, הבחינו בציור צלב הקרס על הקיר החיצוני של הגן והביעו זעזוע עמוק מהמקרה.

"לתפוס את העבריין הקטן ולרסק לו את שתי הידיים"; "לרסס את העבריין ולשבור לו ידיים על המעשה המתועב הזה"; "בושה לצאת לגן בבוקר עם הילדה ולראות את זה; אנשים חסרי שכל"; "זה החינוך הלוקה בחסר של הילדים של היום. פשוט משתעממים בלילה ולהורים לא ממש אכפת היכן הם ומה הם עושים; שלא נדבר על האכזריות בציורים, הנזק הכספי שנגרם והשחתה של רכוש, בושה וחרפה" – אלה חלק מהתגובות של ההורים למראה המזעזע.

בעקבות תלונה שהוגשה למשטרת זבולון, התברר כי ציורים נוספים של צלבי קרס נמצאו על קירות בניינים נוספים בקרית חיים.

חקירת המשטרה הובילה לאיתורו של החשוד. בנוסף לחשדות האלה הוא חשוד גם כי נהג להתקשר למוקד 100 ולאיים על המוקדנים.

החשוד נחקר והודה במעשים המיוחסים לו. הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום קריות. אולם מחשש כי בריאותו הנפשית אינה תקינה יתבקש בית המשפט לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות