fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בסרטון: פורצים לבית עסק וגונבים מחשבים וציוד יקר ערך

בתום חקירה סמויה, נעצרו שני תושבי חיפה בחשד למעורבותם בשורה של התפרצויות בחיפה ובמפרץ חיפה ובגניבת רכוש בשווי של כ-100 אלף שקלים
הפורצים בפעולה | צילום: דוברות המשטרה
הפורצים בפעולה | צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה סמויה, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום נגד שני תושבי חיפה בחשד למעורבותם בשורה של התפרצויות בעיר וגניבת רכוש בשווי של כ-100 אלף שקלים.

במסגרת אכיפה ממוקדת של משטרת ישראל בתחום עבירות הרכוש, ניהלו בלשי תחנת זבולון בשבועות האחרונים פעילות סמויה שאפשרה בתום איסוף הראיות, את מעצרם של שני תושבי חיפה בשנות ה-30 לחייהם בשעה שפרצו לעסק בחיפה וגנבו ממנו רכוש.

מדובר בחקירה סמויה, שכללה מעקבים, תצפיות ושימוש באמצעים טכנולוגיים שונים. הבלשים עצרו את החשודים בעת יציאתם מהמקום כשברשותם מחשבים ורכוש שעל פי החשד גנבו מבתי עסק באזור. בחיפוש בכליהם נתפסו כלי פריצה.

צפו: הפורצים בפעולה | צילום: דוברות המשטרה

https://www.youtube.com/watch?v=lRKis58dWIA&feature=youtu.be

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בחיפה עולה, כי במהלך החודשים יוני-יולי 2020, פרצו החשודים לחמישה בתי עסק באזור חיפה ומפרץ חיפה, כאשר בחלק מהמקרים גרמו נזק לבתי העסק ולמצלמות האבטחה וגנבו מהם מחשבים, מצלמות, טלפונים ניידים וכסף מזומן בשווי כולל של כ-100 אלף שקלים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, והשבוע, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשודים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחיפה.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות