fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אמו של מתן לוי שנרצח אמש: "רוצה לקום מהחלום הזה ולדעת שצחקו עליי"

מתן לוי, בן 23, נרצח אמש ביריות בשכונת קרית בנימין. חקירת הרצח הוטלה על היחידה המיוחדת לפשיעה במרחב. אמו כתבה: "יושבת, מחכה שתפתח את הדלת ותיכנס"
מתן לוי ז"ל | צילום: מתוך פייסבוק

מתן לוי, 23, מקרית אתא הוא הצעיר שנרצח אמש, ראשון, ברחוב לילנבלום בשכונת קרית בנימין בקרית אתא. חקירת הרצח הוטלה על היחידה המיוחדת ללחימה בפשיעה במרחב חוף.

הרצח אירע בשעות הלילה. לוי נורה מספר פעמים, ועל פי עדי ראייה מיד לאחר מכן נמלט מהמקום קטנוע. לוי נפצע אנושות ומותו נקבע בבית החולים רמב"ם בחיפה.

במשך שעות אספו חוקרי המשטרה מזירת הרצח ראיות פיזיות ומידע מודיעיני.

זירת הרצח בקרית אתא | צילום: דוברות המשטרה
זירת הרצח בקרית אתא | צילום: דוברות המשטרה

הפוסט של אמא

רינת אלבז, אמו של מתן לוי, נפרדה ממנו בפוסט כואב בפייסבוק:
"מתן, נשמה שלי, חיים שלי, כל העולם שלי. אני לא מעכלת, לא רוצה לעכל איך חיים ככה. מאיפה זה בא עלינו? מתן אבא מה יהיה איתי?
"תמיד אמרתי לך שאם יקרה לך משהו, אין לי חיים. אני אחיה חיים מתים בלי תוכן. מתן, יכולים לשפוט אותי, אבל רק אחד יכול לדון אותי.
"מתן יריות קיבלת. אימ'לההההה, רצח מזעזע. ככה איחלתי שתסיים את החיים שלך?
"מתן, כמה פחדתי, שמרתי. כמה חפרתי לך, מהפחד שתגדלו בשקט".

"תצחק עלינו ותגיד אני פה"

האם, רינת אלבז, מוסיפה וכותבת: "מתן, אני לא יודעת מה היה שם, אבל מה זה כבר משנה. הלכת לי. אני חושבת שזה סיוט. "אני כותבת ולא מוצאת מילים. הכל הזיה. רוצה לקום מהחלום הזה ולדעת שצחקו עליי. "מתן איך עזבת אותי פתאום והשארת אותי חנוקה מדמעות, ואני אהיה לך עד יומי האחרון.
"מתן, בבקשה חזור. חזור הביתה מתן, אמא בבקשה תעזרי לי, מתחננת. מתחננת.
"בבקשה תחזור, מתן. לא רוצה להפסיק לכתוב. מתן, יושבת, מחכה שתפתח את הדלת ותיכנס. מתן, עכשיו כולם יבואו לחתונה שלך… נקטפת לי. ים תוכניות.
"איך ממשיכים הלאה? מאיפה הכוח הזה? מתני, בבקשה, תצחק עלינו ותגיד אני פההההההההה…
"אין לי אוויר, אין לי כוחות. רוצה לקום מהחלום הזה, בבקשה…מתן, אמא אוהבת ותאהב כל החיים… השארת צער עמוק שלא יגליד לעולם. מתן, אני מחכה לך שתיכנס, אמאאאאאא".

לבקשת המשטרה, בית משפט השלום קריות הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות