fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נמנעו פיטורי עובדים במפעל בקרית אתא

בית המשפט המחוזי אישר אחד ההסדרים הראשונים לשיקום כלכלי במתווה החוק החדש
בית משפט | צילום: פוטוליה

בית משפט המחוזי חיפה בהרכב שופטים בראשות השופטת בטינה טאובר אישרה לבקשת הנאמן, עו"ד ליאור מזור, שותף מייסד במזור בית הלחמי, תוכנית שיקום כלכלי לחברת א. ח. תעשיות עיבוד שבבי מדויק מקרית אתא. החברה הוקמה בשנת 1987 ועוסקת בעיבוד שבבי והרכבתם של רכיבים אלה.

עו"ד ליאור מזור. צילום: יח"צ

ההחלטה אושרה על פי חוק חדלות פירעון חדש ושיקום כלכלי. החברה מספקת את תוצרתה בעיקר לתעשייה צבאית ובעיקר לרפא"ל . חובות החברה נאמדו בכ-20 מיליון שקל. תוכנית השיקום הכלכלי שגובשה על ידי הערבים לחובות החברה בתיאום עם הנאמן, עו"ד מזור, מבוססת על הערכת מצב לפיה תישמר פעילות החברה באמצעות חברה חדשה שתקום על ידי הערבים אשר אינם משמשים כבעלי מניות בחברה.

תוכנית השיקום הכלכלי נסמכת על מקורות בסך כ-1.8 מיליון שקל, שמירת 25 מקומות עבודה וקבלת עמדה של הנאמן עו"ד מזור, כי יש עתיד לשיקום החברה וחשוב לשמור על עתיד פרנסת העובדים ולמנוע פיטורים. השופטת טאובר ציינה בפסק הדין:" אין צורך להוסיף ולהדגיש כי פירוק החברה מבלי שאושרה התוכנית לשיקום כלכלי תוביל להפסקת עבודתם של עשרות עובדי החברה והכנסתם למעגל האבטלה, תוך פגיעה ממשית באינטרס הציבורי ובעקרונות עליהם מושתת חוק חדלות פירעון ".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות