fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעבדת סמים ענקית נחשפה במבנה תעשייתי בקרית חיים

חקירתם של שני חשודים מקרית אתא, שהפעילו מעבדת סמים בדירה בקרית ים, הובילה את השוטרים למעבדה ענקית ומשוכללת באזור התעשייה בקרית חיים
מעבדת הסמים שנחשפה בקרית חיים | צילום: דוברות המשטרה
מעבדת הסמים שנחשפה בקרית חיים | צילום: דוברות המשטרה

מעבדת סמים ענקית נחשפה במבנה תעשייתי בקרית חיים. לאחר כמה חודשים של חקירה סמויה, עצרו בלשי משטרת זבולון שני חשודים מקרית אתא בחשד שהפעילו תחנת סמים בקרית ים. ברשותם נתפסו סמים שונים ועשרות אלפי שקלים, שעל פי החשד היו הפדיון ממכירת הסמים. חקירתם הובילה לחשיפת מעבדת הידרו ענקית בקריות.

במסגרת האכיפה המוגברת בנגע הסמים, ניהלו שוטרי תחנת זבולון בחודשים האחרונים חקירה סמויה ומורכבת בתחום הסחר בסמים, במסגרתה חשפו דירה בקרית ים, ששימשה על פי החשד "תחנת סמים"  בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

בלשי היחידה ערכו תצפיות ומעקבים אחר החשודים ואחר והדירה, באמצעותה סחרו לכאורה בסמים. לאחר איסוף ראיות עברה החקירה למישור הגלוי ובלשי זבולון נכנסו לדירה עם צו חיפוש ועצרו במקום את שני החשודים.

צפו: הבלשים פושטים על הדירה בקרית ים, חושפים סמים ועוצרים את החשודים:

במהלך החיפוש בדירה, תפסו השוטרים חומרים שונים, שעל פי החשד הם חשיש, קנאביס ואקסטזי בכמות שאינה לצריכה עצמית. כמו כן נמצא כסף מזומן בסך עשרות אלפי שקלים, החשוד כפדיון ממכירת הסמים וכן תפסו ממצאים נוספים הרלוונטיים לתיק החקירה וביסוס התשתית הראייתית. בנוסף, תפסו הבלשים אופניים חשמליים ששימשו את החשודים בעת חלוקת הסמים וכן שני כלי רכב שבבעלותם, שהוחרמו במסגרת  פתיחת הליך חילוט.

מעבדת סמים משוכללת

חקירתם של שני החשודים הביאה לחשיפתה של מעבדת הידרו ענקית שהוקמה בתוך מבנה תעשייתי בקריות, ובה עשרות קילוגרמים של חומר שעל פי החשד הוא סם קנאביס.

בלשי משטרת זבולון הגיעו למבנה התעשייתי בקרית חיים, שבו על פי החשד הפעילו השניים מעבדה משוכללת עם ציוד גינון, דישון ותאורה לגידול שתילי קנאביס ומצאו כ-250 שתילי קנאביס במשקל של עשרות קילוגרמים.

היום, שלישי, הובאו החשודים לדיון בבית משפט השלום בקריות. מעצרם הוארך בשישה ימים.

מקרה אחר: אתמול הוגש כתב אישום נגד שני חשודים בהפעלת מעבדת סמים בקרית אתא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות