fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתפללים לשלומו: דודו אסייביץ מורדם ומונשם לאחר שחלה בנגיף הקורונה

הבעלים של 'סוד הפיצה' מקרית אתא נדבק בנגיף הקורונה, משפחתו ההמומה מספרת שדודו בחור בריא וחזק, ללא מחלות רקע ומבקשת לא להקל ראש בנוגע לקורונה
דודו אסייביץ' | צילום: דורון גולן
דודו אסייביץ' | צילום: דורון גולן

דודו אסייביץ (40) הבעלים של סוד הפיצה וגרעיני עפולה מיה בקרית אתא, נשוי לשירן ואבא לשלוש בנות, נדבק בנגיף הקורונה ומאז הוא מורדם ומונשם במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה.

משפחתו ההמומה מספרת שדודו בחור בריא וחזק ללא מחלות רקע "בהתחלה חשבו שיש לו דלקת ריאות ותוך כמה שעות מצבו התדרדר והוא התקשה לנשום."  

כל מה שמשפחתו מבקשת זה לקרוא תהילים לרפואתו של דודו רחמיאל בן מרינה איסייביץ שיחלים, יתחזק ויחזור במהרה לחיק משפחתו

באדיבות המשפחה | צילום: מתוך הפייסבוק
באדיבות המשפחה | צילום: מתוך הפייסבוק

החברים והסביבה לא נשארו אדישים, כל יום שולחים לשירן והבנות אוכל, ממתקים, חטיפים וצעצועים רק כדי לנסות לעזור ולשמח את הבנות.

אחד החברים מספר: "דודו בעל לב זהב, תמיד עוזר ונותן וזאת ההזדמנות שלנו להחזיר ולעזור לשירן והבנות כמה שאפשר"

בפרופיל הפייסבוק של דודו חברים כותבים ומתפללים לשלומו

שי מרקפלד: "אל תגידו לי זה לא יקרה. בבקשה לקרוא פרק תהילים על חבר יקר שלי דודו, הוא רק בן 40 ללא מחלות רקע- מורדם ומונשם במצב קשה, ספורטאי מצטיין ואיש חסד טהור!" 

יוחאי סיווסה: "בע"ה קום חבר שלי קום מהתרדמת אני מתפלל וכל הלילה התפללתי לא עצמתי עין כי העניים שלי שורפות מדמעות, קום לב יקר קום יש חברים ומשפחה שאוהבים מתפללים ומחכים שתקום לב שלנו" 

מוטי אסולין: "אח יקר רק לפני שבוע בירכנו אחד את השני במזל טוב .. ועכשיו אני מבקש ברכה ענקית מבורא עולם למענך … שתקום תבריא ותהיה יותר חזק ותחזק אותנו…מי שמכיר יודע איזה בנאדם איזה לב ענק יש לך עוזר לכולם. אוהבים אותך ומתפללים לשלומך." 

שרון בן סימון: "אח יקר וצדיק שכל כולו נתינה ענקית נדבק בקורונה והוא בטיפול נמרץ, מורדם ומונשם, אודה לכל אחד ואחת ממכם שייקח פסק זמן קצר לקרוא בבקשה פרק תהילים לרפואתו של דודו בן מרינה" 

 

הד הקריות מאחל החלמה מהירה לדודו וחוזק רב למשפחתו…

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות