fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחם כללית החדש בגרנד קניון חיפה

השבוע נחנך מתחם גדול של כללית בקומה מינוס חמש בגרנד קניון, הכולל: מכון פיזיותרפיה ושיקום, מרפאה גדולה ומוקד לביצוע בדיקות דם
טיפול במכון הפיזיותרפיה החדש בגרנד קניון | צילום: דוברות כללית
טיפול במכון הפיזיותרפיה החדש בגרנד קניון | צילום: דוברות כללית

במתחם המשתרע על פני למעלה מ-1100 מ"ר והשקעה של עבודות התאמה בסך מיליוני שקלים, קופת חולים כללית החלו לפעול במגוון שירותים של כללית:

במרבית השטח הופעל מכון פיזיותרפיה חדיש עם 20 תאי טיפול ואולמות לפעילות קבוצתית.

המכון, בניהולה של ענת פנחסוביץ, צוייד במכשור חדיש למגוון טיפולים, כולל תרגול באמצעות מציאות מדומה. יבוצעו בו כ-45 אלף טיפולים בשנה על ידי צוות הכולל 16 פיזיותרפיסטים מוסמכים ומיומנים, להם תת התמקצעויות במגוון תחומים, כגון: נוירולוגיה, סחרחורות, רצפת אגן, אורטופדיה ועוד.

 

מרפאת הגרנד לאחר מעבר לקומה מינוס 5 | צילום: דוברות כללית
מרפאת הגרנד לאחר מעבר לקומה מינוס 5 | צילום: דוברות כללית

 

המתחם החדיש בקומה מינוס חמש

השירות יינתן ברציפות משבע עד שבע, למעט יום רביעי עד 16:00 וכן יפעל בימי שישי בבוקר.

שעות השירות הרבות יאפשרו קיצור תורים והתאמת זמני טיפול לפי צרכים שונים, כמו שעות עבודה ולימוד. המכון החדש הינו בנוסף על המכון הוותיק בלין ושניהם עתידים לפעול כמכוני שיקום הכוללים גם ריפוי בעיסוק וטיפול בדיבור, תוך שיתוף פעולה עם מרכז השיקום המוביל בתחומו לוינשטיין, מקבוצת כללית.

מוקד לביצוע בדיקות דם

כמו כן, הופעל מוקד לביצוע בדיקות דם ואיסוף דגימות מעבדה, בנוסף על בדיקות הדם המבוצעות מידי בוקר בכל מרפאות כללית. יתרונו בכך שהפניה אליו היא ללא צורך בתיאום תור, הצוות עוסק רק בביצוע הבדיקות כך שהמסלול מהיר והשירות פועל החל משעה מוקדמת 07:00. ההפניה לבדיקה מועברת באופן ממוחשב מהרופא ומרבית התוצאות מתקבלות כבר בתוך מספר שעות לרופא המטפל וכן למחשב או לסלולרי של הנבדק.

כמו כן, הועתקה לאתר החדש מרפאת ספיר שפעלה עד כה בקומה מינוס ארבע. במרפאה צוות הכולל את מיטב המומחים ברפואת משפחה, ילדים ורפואה יועצת, ובעקבות המעבר השירות ניתן מעתה בתנאים נוחים ומרווחים במיוחד.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית: "מיקומו של מתחם כללית בגרנד, בצומת מרכזי ונגיש, נועד להקל מאד על מטופלי כללית בשכונות חיפה שעל ההר. הקמת מכון הפיזיותרפיה החדש מבטיחה שני עוגני שירות שיקום בחיפה. האחד הוותיק במרכז רפואי לין, הנגיש לתושבי השכונות באיזור החוף והעיר התחתית וזה שנפתח עתה לשכונות שעל ההר, כאשר כל מטופל יכול לבחור לאן לפנות. הפעלת המתחם החדש הוא עדות נוספת לכך שכללית היא קופת חולים דינמית המתחדשת בכל עת ועל אף שאין שנייה לה בהיקף השירותים והנוכחות בכל שכונה בעיר, אנו ממשיכים לפתח שירות ולהתאימו לצרכים המשתנים של לקוחותינו ברחבי האיזור, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של איכות מקצועיים ותנאים פיזיים.

 

מוקד בדיקות דם של כללית בגרנד קניון | צילום: דוברות כללית
מוקד בדיקות דם של כללית בגרנד קניון | צילום: דוברות כללית

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות