fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרפאת כללית עוזיאל מזמינה את קהל מטופליה למשכנה המחודש

לרווחת התושבים, מרפאת כללית עוזיאל נפתחה מחדש לאחר שהתחדשה ושודרגה
מרפאת כללית עוזיאל מזמינה את קהל מטופליה למשכנה המחודש | צילום: דוברות כללית

בשבוע החולף ועל אף המצב הביטחוני,  מרפאת כללית עוזיאל בקרית אתא במחוז חיפה וגליל מערבי נפתחה מחדש לאחר שעברה שיפוץ מקיף.

המרפאה הוותיקה שינתה את פניה, כשנעשו עבודות שיפוץ נרחבות בעלות של כ-5.3 מיליון ₪ שכללו את הנגשת המרפאה לבעלי מוגבלויות, הוספה של יחידה מוגנת המאפשרת המשך טיפול רפואי גם בעת מצב חירום והותקנה מעלית.

בנוסף, בוצעו שינויים בקומות המרפאה וניתן שירות בתנאים מרווחים ומשופרים והוכנסו מערכות מחשוב חדשניות ההופכות את המרפאה למרפאה דיגיטלית.

במרפאה ניתנים שירותי רפואה משפחה, ילדים, סיעוד, משרד ובית מרקחת.

ד"ר כיאל מוהיב מנהל מרפאת עוזיאל מברך על הפתיחה ואומר: "אנו שמחים על פתיחתה המחודשת של המרפאה. אנו מודים למטופלים על הסבלנות וההבנה בזמן השיפוץ ושמחים לחזור ולהמשיך לתת שירות זמין ואיכותי למטופלים שלנו במרפאה חדשה ומשודרגת".

"כללית ממשיכה בתנופת הבינוי והצמיחה במחוז חיפה וג"מ, מרפאות ותיקות משופצות ומונגשות לצד פתיחה של מרפאות חדשות בשכונות חדשות. אני מודה לצוות הבינוי ולכלל יחידות התמך על העבודה המקצועית לרווחת הלקוחות" מסכם רן אהרון, המנהל האדמיניסטרטיבי של מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות