fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז מהו"ט בקרית אתא מהווה מודל לטיפול בגיל הרך

השבוע התארחו במרכז מהו"ט בקרית אתא צוערים של השלטון המקומי שהגיעו במסגרת סמינר בו הם משתתפים בשיתוף המכון הישראלי לחינוך לגיל הרך במכללת אורנים על מנת ללמוד על העשייה בעיר והחשיבות בטיפול ממוקד בגיל הרך כחלון הזדמנויות להשפיע על התפתחות הילד וצמצום פערים.
מרכז מהו"ט בקרית אתא מהווה מודל לטיפול בגיל הרך | צילום: באדיבות דוברות העירייה

מרכז מהו"ט פועל בקרית אתא לטיפוח והעשרה לגיל הרך (מגיל לידה עד גיל 6) מתוך אמונה כי התערבות מוקדמת ככל האפשר עשויה למנוע או להפחית קשיים התפתחותיים אצל ילדים בסיכון, קשיים הנובעים מסיבות מולדות או על רקע סביבתי (חברתיות כלכליות או תרבותיות) .

במרכז פועלים פסיכולוגים, קלינאי תקשורת, עובדות סוציאליות ומטפלים אשר נותנים מענה הוליסטי בשיתוף עם מוסדות החינוך וקופות החולים והוא כולל גנים, מועדונית, יחידה להתפתחות הילד וגם משחקייה וגינת משחקים לנוחיות ההורים והילדים.

המרכז מטפל בכ- 1000 ילדים מידי חודש ומציע לתושבי העיר שירותי אבחון, טיפול נפשי, ייעוץ, הדרכת הורים בנושאי התפתחות הילד, טיפולים פרא רפואיים, טיפולים פסיכולוגיים ועוד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות