fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצילי חיפה הצילו אדם שאיבד את הכרתו במהלך רחצה בים

בשבוע שעבר הגיע יוסי מסינגר, תושב חיפה, לרחוץ בחוף "בת-גלים", לאחר שסיים פעילות ספורטיבית במרכז בריאות. לאחר מספר דקות שבהן שהה במים, איבד לפתע יוסי את הכרתו והחל לצוף, כשראשו בתוך המים.
יוסי מסינגר (בחולצה הכחולה) וצוות מצילי חיפה שהציל את חייו | צילום: דוברות עיריית חיפה
יוסי מסינגר (בחולצה הכחולה) וצוות מצילי חיפה שהציל את חייו | צילום: דוברות עיריית חיפה

בשבוע שעבר הגיע יוסי מסינגר, תושב חיפה, לרחוץ בחוף "בת-גלים", לאחר שסיים פעילות ספורטיבית במרכז בריאות.
לאחר מספר דקות שבהן שהה במים, איבד לפתע יוסי את הכרתו והחל לצוף, כשראשו בתוך המים.

המציל הוותיק טוני עאסי, שהיה באותה עת בסוכת המציל, זיהה שיוסי שוכב במים הרדודים, כשראשו אינו מתרומם והבין מייד שהוא נמצא במצוקה. טוני הקפיץ את המציל, אמיר אסחאק, שגלש לעבר יוסי על גבי מוט הגלישה של תחנת ההצלה. מנהל התחנה הסמוכה, יהודה פינטו והמציל גיא מקולה, שעסקו בפעילות ספורט בחוף הצטרפו לאמיר, הגיעו במהירות ליוסי והוציאו אותו אל החוף.

פינטו, שהינו חובש בהכשרתו ומצילים נוספים שהצטרפו לסייע, החלו בפעולות החייאה במשך דקות ארוכות, עד שיוסי חזר להכרה והחל לנשום באופן עצמאי. כאשר כוחות מד״א הגיעו לחוף הספיק יוסי כבר להתאושש ובהמשך פונה לבי״ח רמב״ם להמשך טיפול.

הבוקר חזר יוסי לחוף בת גלים, עלה לתחנת ההצלה יחד עם אשתו והודה במילים נרגשות לצוות המצילים, כשהוא לא מותיר אף עין יבשה.

מנהל אגף החופים בעיריית חיפה, חיליק אמסלם, אמר, כי שוב הוכחה מחויבותם ומקצועיותם של מצילי חיפה. אמסלם מסר, כי מדובר בטביעה ״שקטה״, שמקשה על הזיהוי ושיבח את צוות מצילי בת גלים על עירנותם הגבוהה ותגובתם המהירה והמקצועית שהצילה את חייו של המתרחץ. אמסלם שב והזהיר את הציבור מפני רחצה בים ללא פיקוח מציל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות