fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצטיינת פיקוד צפון: סרן עינב מיכאלי מקרית אתא

סרן עינב מיכאלי שקיבלה אות הצטיינות ממפקד פיקוד צפון: "הטיפול בכוח האדם, פיתוח ציר המפקדים ובניית דור העתיד של החטיבה - אלו הדברים שנותנים לי משמעות לעבודתי בכל יום מחדש"
מצטיינת פיקוד צפון. סרן עינב מיכאלי | צילום: דו"צ
מצטיינת פיקוד צפון. סרן עינב מיכאלי | צילום: דו"צ

סרן עינב מיכאלי מקרית אתא, שמשרתת כקצינת משאבי האנוש של חטיבה 205, קיבלה אות הצטיינות מפקד פיקוד הצפון, אלוף אמיר ברעם, לרגל יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל.

חיל משאבי האנוש, שבעבר נקרא חיל השלישות, אמון על הטיפול במשאב האנושי. תחומי העיסוק של החיל הם בכל הקשור למיצוי, פיתוח וטיפוח כוח האדם. קצין משאבי אנוש יחידתי מסייע למפקד היחידה באמצעות שליטה בנתוני כוח האדם, הכולל שיבוץ, קידום מקצועי וקידום בדרגות של החיילים ואמון על בניין הכוח היחידתי, תגבורת כוח אדם, נפקדים, חופשות, שכר, דאגה לטיפול בבעיות הפרט השונות ועוד.

סרן עינב מיכאלי, כחיילת וכאשת צבא קבע, שירתה בתפקידים שונים בחיל משאבי האנוש ואף קיבלה אות הצטיינות מקצין משאבי האנוש הראשי ביום העצמאות ה-70 למדינת ישראל.

"אין דבר חשוב מאנשים", היא אומרת, "רציתי להגיע לחיל משאבי האנוש, לתפקיד שבו אוכל לעסוק באנשים, לסייע ולטפל בהון האנושי של צה"ל. בסופו של דבר הטיפול בפרט הוא משמעותי ביותר גם לכשירות ומוכנות החטיבה. אני שמחה על כך שהעבודה שמושקעת מוערכת ונראית לעין״.

סרן מיכאלי מדגישה כי העבודה הקשה שהיא משקיעה היא למען חטיבה 205, חטיבת שריון במילואים, שלקחה חלק במלחמות ישראל ובעלת היסטוריה ומורשת. "אנשי החטיבה הם מלח הארץ", אומרת מיכאלי, "הסיפוק בעבודה נובע מהם. הטיפול בכוח האדם, פיתוח ציר המפקדים ובניית דור העתיד של החטיבה – אלו הדברים שנותנים לי משמעות לעבודתי בכל יום מחדש".

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות