fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עמותת יד שרה זקוקה לתרומות שלכם לבניית סניף חדש בקרית אתא

עלות הקמת המבנה החדש על כל אגפיו עומדת על 3.3 מיליון שקלים. עמותת יד שרה מעניקה באמצעות מתנדבים שירותים וציוד רפואי לכל מי שנזקק להם
המבנה המתוכנן החדש של יד שרה בקרית אתא | הדמיה: יח"צ
המבנה המתוכנן החדש של יד שרה בקרית אתא | הדמיה: יח"צ

עמותת יד שרה פתחה במסע לגיוס תרומות מהציבור להקמת מבנה חדש בקרית אתא, שבו יוענקו שירותים וציוד רפואי לכל מי שנזקק להם. עלות הקמת המבנה החדש על כל אגפיו עומדת על 3.3 מיליון שקלים.

סניף העמותה, הממוקם כיום בתוך מקלט ברחוב ויצמן בעיר, קטן מלהכיל את שלל השירותים שהעמותה מציעה. בעזרת עיריית קרית אתא נמצא שטח לסניף החדש ברחוב שדה בוקר, וכבר הוכנו ואושרו התוכניות להקמתו. הוא יתפרש על כ-320 מ"ר ויהיה בו גם מרחב מוגן.

המקלט שבו שוכן כיום סניף יד שרה בקרית אתא | צילום: יח"צ

עמותת יד שרה, שהוקמה ב-1974 על יד הרב אורי לופוליאנסקי, מפעילה כיום 116 סניפים בעזרתם של כ-7000 מתנדבים. מדי שנה מסייעת העמותה לכ-720 אלף איש והיא מתקיימת מתרומות מהארץ ומחו"ל.

המבנה החדש בקרית אתא תוכנן כך שיהיה נגיש לבעלי מוגבלויות. הוא יציע בהשאלה לכל מי שזקוק ציוד רפואי-שיקומי מגוון וכן עזרה באשפוז ביתי. במקום יפעלו מרכז תצוגה וייעוץ ופינת תיקונים ויינתן ייעוץ משפטי חינם לקשישים על ידי עורכי דין מתנדבים.

"כל תרומה ולו הקטנה תוכל לסייע למתנדבי יד שרה להמשיך לעזור ככל האפשר לפונים הרבים ולאפשר לתושבי הצפון לקבל את השירות הטוב ביותר, בכל אשר יזדקקו", נמסר מעמותת יד שרה.

לתרומות, טל': 6444*  שלוחה 4.

 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות