fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלת חדשה למרחב חינוכי "אפיק" שבמרכז הרפואי לגליל

אורית מלינה (49) מחליפה את המנהלת המיתולוגית יעל קופל שפרשה לאחרונה לגמלאות. המרחב החינוכי אפיק מעניק מסגרת לימודית וטיפולית לילדים בגילי 6 עד 18 במגוון רחב של תחומים

אורית מלינה (49) מונתה למנהלת המרחב החינוכי "אפיק" שבמרכז הרפואי לגליל. מלינה, שנבחרה לאחרונה לתפקיד, מחליפה את המנהלת המיתולוגית יעל קופל, שהקימה את המרחב החינוכי לפני 25 שנה וניהלה אותו עד פרישתה לגמלאות בתום שנת הלימודים שחלפה.

המרחב החינוכי "אפיק" מעניק מעטפת חינוכית-טיפולית לילדים ולבני נוער בגילים 18-6 מכל אזור הצפון ונמצא בפיקוח משרד החינוך – האגף לחינוך מיוחד. הצוות החינוכי כולל מורים לחינוך מיוחד, מורים מקצועיים בתחומים שונים, מטפלים הבעתיים באומנויות וסייעות חינוכיות. מרבית הכיתות נמצאות ביחידה להדרכת הילד והמשפחה, והשאר במחלקות הילדים השונות.

מלינה, תושבת נהריה, עובדת במרחב החינוכי ב-11 השנים האחרונות. בעבר מילאה תפקידים שונים ובהם מחנכת, רכזת מערכת ורכזת חינוך חברתי, עד שלפני שנתיים נבחרה במכרז לסגנית המנהלת.

יש לה תואר ראשון ותעודת הוראה בחינוך מיוחד, תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך, והיא בוגרת התוכנית להכשרת מנהלים מטעם מכון "אבני ראשה".

עם כניסתה לתפקיד אמרה: "זו זכות גדולה עבורי להיות במקום בו אני כל כך נהנית להיות ומרגישה תחושת סיפוק ושליחות. אני משוכנעת שהניסיון שרכשתי ב-26 שנותיי במערכת החינוך, וכמובן במרחב החינוכי שלנו, יסייע לי רבות בתפקידי. מאז שהייתי מורה צעירה, הבנתי שאסור לנו לוותר על אף ילד במערכת, וזה המסר שחשוב לי להעביר לצוות החינוכי".

עוד הוסיפה וציינה: "אני מבקשת להודות ליעל קופל על הליווי והתמיכה הגדולים במשך כל שנותיי כאן, ובמיוחד בשנתיים בהן שימשתי סגניתה. אני מבטיחה לשמור על הבית אותו הקימה וניהלה במשך שנים רבות".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, בירך את מלינה עם כניסתה לתפקיד והודה למנהלת הפורשת יעל קופל על עבודתה המקצועית והמסורה במשך שנים רבות.

יצוין, כי לאחרונה החלו שמונה מורים מהמרחב החינוכי את לימודיהם לקבלת תעודת הוראה נוספת, בתחום החינוך המיוחד, במסגרת שיתוף פעולה עם מכללת אורנים וכחלק מיוזמה של קופל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות