fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהיגות ימית וגלישה לזכרו של שמוליק צביון

צביון, אחת הדמויות המוכרות ביותר בחופי הקריות, נפטר בפתאומיות לפני כחצי שנה לאחר שחייה בים. לזכרו הוקמה עמותה לבני נוער
שמוליק צביון ז"ל | צילום: פייסבוק
שמוליק צביון ז"ל | צילום: באדיבות המשפחה

עיריית קרית ים החליטה על הקמת מסגרת למנהיגות ימית וגלישה לבני נוער במסגרת עמותת "בדרכך" שהוקמה על מנת להנציח את זכרו של צביון כמנהיג ומחנך.

צביון, שהתגורר בקרית ביאליק, גדל בקרית ים למד בתיכון רודמן ובבית הספר בסמ"ת בחיפה והתגייס לחיל הים. בתפקידו האחרון בחיל הים היה צביון מפל"ג טכני בבסיס חיל הים בחיפה והשתחרר בדרגת סגן אלוף. הוא עבד בחברת אלביט כמה שנים, ולפני כשנה וחצי החליט לעשות שינוי ועסק בהדרכת ילדים בתוכנית אומ"ץ למניעת נשירה וצמצום פערים לימודיים וחברתיים בקרית ים. צביון הותיר אחריו אישה, דנה, שני בנים ושתי בנות.

חבריו של צביון עם אלמנתו החליטו מהכאב להצמיח משמעות והקימו את עמותת "בדרכך". העמותה שמה לה למטרה להגשים ולהעצים את דרכו של שמוליק באהבת האדם וקידום החינוך. יחד עם עמותת "הגל שלי" ועיריית קרית ים הם החליטו להקים מסגרת למנהיגות ימית וגלישה לנערים ונערות בקרית ים.

במסגרת הפעילות, בני הנוער ילמדו על הים אך גם על עצמם, יתנסו בהתמודדות וצמיחה מאתגרים, מנטורינג ועוד. עיריית קרית ים, בתמיכת ראש העירייה, דוד אבן צור, ובהובלת יחידת הנוער העירונית, הקצתה מבנה ייעודי ובקרוב יושק קמפיין מימון המונים למימון הפעילות ושיפוץ.

"בדרכך" ו"הגל שלי" מחפשים אנשים שמוכנים להיות שגרירים של הפעילות החשובה הזו ולעזור להפיץ את קמפיין הגיוס. עיריית קרית ים הודיעה "כבר היום אנחנו יודעים שהילדים שעוברים את ההכשרה חווים העצמה לא רק בשעות הפעילות אלא גם בחייהם האישיים, עם שיפור בהישגים, איתנות והתחזקות נפשית ועוד. החזון הוא שכל ילד וילדה בקרית ים יוכלו לחוות את מה ששמוליק האמין בו, האמונה בהם".

שגרירים המעוניינים לסייע להפיץ את הקמפיין מוזמנים ליצור קשר עם קיקי אוחיון, חבר של שמוליק ז"ל וממקימי "בדרכך" במייל kiki.ohayon@gmail.com או לפנות לעיריית קרית ים בוואטסאפ 054-5632098 או בטלפון 106.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות