fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: תושב קרית ים תועד מוכר סמים בחוף קרית חיים לשוטר סמוי

הסוכן הסמוי היה נוהג להשאיר הודעה בטלפון של החשוד ומבקש לרכוש סם מסוג חשיש שמכונה "שוקו". השניים היו נפגשים בחוף קרית חיים, שם תועד החשוד, תושב קרית ים, מוכר סמים לסוכן הסמוי
תושב קרית ים תועד מוכר סמים לסוכן סמוי | צילום: דוברות המשטרה
תושב קרית ים תועד מוכר סמים לסוכן סמוי | צילום: דוברות המשטרה

תושב קרית ים תועד מוכר סמים בחוף הים לשוטר סמוי. חטיבת התביעות של משטרת מחוז חוף, הגישה כתב אישום נגד תושב קרית ים, בחשד שסחר בארבעה מקרים שונים בסם מסוכן. הוא נעצר לאחר פעילות סמויה של בלשי משטרת זבולון.

מהמשטרה נמסר, כי במסגרת המאבק שהיא מנהלת בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור, עצרו בלשי תחנת זבולון לפני כשבוע, את תושב קרית ים, 24, בחשד שסחר בסם מסוכן, כשהוא מתועד מוכר סמים לשוטר סמוי. על פי התיעוד שבידי המשטרה, הסוכן הסמוי היה משאיר הודעה בטלפון של הנאשם ומבקש לרכוש סם מסוג חשיש שמכונה "שוקו". השניים היו נפגשים בחוף קרית חיים, שם תועד הנאשם מוכר את הסם לסוכן הסמוי.

בתוך כך, בלשי התחנה ערכו תצפיות ומעקב אחר החשוד ובהתאם לראיות שנאספו, לרבות תיעוד פעילותו, הוא נעצר, כאשר בחיפוש תפסו ברשותו עשרות אלפי שקלים שעל פי החשד הם פדיון הסחר בסמים, ולפיכך הוחרמו לצורך הליך חילוט.

צפו בתיעוד מכירת הסמים ומעצר החשוד | צילום: דוברות המשטרה

https://www.youtube.com/watch?v=6z2FieMhZYk&feature=youtu.be

 

במסגרת החקירה הסמויה שניהלו בלשי תחנת זבולון, תועד החשוד במהלך החודשים מאי-יוני השנה בעת שמכר על פי החשד בארבע הזדמנויות שונות סמים לשוטר הסמוי.

בתום הפעילות הסמויה עצרו הבלשים את החשוד בשעת מעשה, ואתמול הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום בבית משפט השלום קריות ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות