fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי הפריח 3,000 בלונים בטירת הכרמל ולמה?

מבצע בלונים בטירת הכרמל: מתנדבות מהאגודה להתנדבות, עמלו על ניפוח אלפי בלונים שקישטו את רכבי התושבים ברחבי העיר, וזאת במטרה להעלות את המורל בזמן מלחמה. מנהלת מחוז צפון באגודה להתנדבות, אלינור ישראלי: "המיזם הזה הוא סימן לחוזקה של הקהילה בזמן מלחמה"
למען חיזוק הקהילה המקומית. צילום: האגודה להתנדבות

פעילות יוצאת דופן של בנות השירות הלאומי, מתנדבות האגודה להתנדבות וחניכי הגרעין התורני "בגדלות", בטירת הכרמל, הפכה לאירוע מרגש שהביא הרבה אור ותקווה, בייחוד בתקופה זו של מלחמה. עם תחילתו של חודש אדר ב', חודש שכל מהותו שמחה, נופחו מעל 3000 בלונים וקישטו רכבים ברחבי העיר, יוזמה שהפכה את האזור למרחב של שמחה ואופטימיות בצל המציאות המורכבת.

המתנדבות, בהובלת רכזת האגודה להתנדבות, בת-אל לברן ובשיתוף מתנ"ס טירת הכרמל, יצאו לרחובות העיר עם מטרה אחת: להעלות את רוח התקווה ולחזק את המורל של תושבי העיר והסובבים אותם. הבלונים, עם הכיתוב "משנכנס אדר מרבין בשמחה", הוצמדו לרכבים ויצרו נוף צבעוני, משמח, ומחמם לב.

התגובות למיזם לא איחרו להגיע, ותושבי העיר והאזור שהופתעו והתרגשו מהיוזמה, ברכו את המתנדבות על הרעיון המבורך. המתנדבות הראו שגם מעשה קטן כמו קישוט בבלונים יכול להביא אור ושמחה ללבבות האנשים ולחזק את התחושה של קהילה חזקה ומאוחדת.

אלינור ישראלי, מנהלת מחוז צפון באגודה להתנדבות: "הבלונים בטירת הכרמל הפכו לסמל של תקווה וחוזק קהילתי. אני גאה במתנדבות שלנו שהיו מעורבות במיזם הזה, ובכלל בכל הרעיונות היצירתיים של המתנדבות להרמת המורל וחיזוק החוסן של החברה בישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות