fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחנה הקיץ הייחודי והמרגש של "עזר מציון"

עמותת "עזר מציון" קיימה את מחנה הקיץ השנתי שלה למשפחות שיש בהן בן משפחה שמתמודד עם מחלת הסרטן. "אנו נחשפים לסיפורים מעוררי השראה של החולים, שהם מסר לחיים של כולנו", אומרים בעמותה
הצד היפה של החיים. מחנה הקיץ של עזר מציון צילום: אלוני מור

עמותת "עזר מציון" קיימה את מחנה הקיץ השנתי שלה למשפחות שבהם אחד מבני המשפחה (הורה/ילד) מתמודד עם מחלת הסרטן. המחנה התקיים בגבעת אולגה במשך 5 ימים והשתתפו בו 130 משפחות (700 איש). הייחודיות הגדולה של המחנה שהוא מיועד לכל בני המשפחה.

במהלך ימי המחלה המשפחה לא מצליחה לבלות יחד כי אחד מההורים נמצא עם בן הזוג או הילד, והמשפחה מפוצלת. בזכות המחנה, המשפחות בילו סוף סוף יחד בימים מלאי אטרקציות וחוויות. בין היתר הן נהנו מהופעות של עדן חסון, אבי אבורומי, רביב כנר, אבי נוסבאום, רינת גבאי, התקווה 6, מני ממטרה ועוד ועוד. יום אחד הוקדש לחוויית ג'יפים כש-180 ג'יפאים עזבו את יום העבודה והגיעו בהתנדבות להעניק לילדים מסע מאתגר. רגע שיא מיוחד היה כאשר כל ילדי המחנה כתבו את משאלותיהם על בלונים גדולים שהופרחו יחד באוויר בהתרגשות ובתפילה של כל המשתתפים יחד עם יו"ר "עזר מציון" הרב חנניה צ'ולק.

המחנה הוא אירוע שיא שנתי כחלק מפעילות מערך התמיכה של עמותת "עזר מציון" בחולי הסרטן שמלווה את החולים והמשפחות כשתומכי ותומכות הרווחה של העמותה פועלים כל השנה במחלקות האונקולוגיות (ילדים ומבוגרים) בבתי החולים ומלווים ומסייעים לחולים ולמשפחות. זאת בנוסף לשירות המעטפת של "בית אורנית" בפתח תקווה שמהווה בית למשפחות וכולל שלל פעילויות, טיפולים ובית מסוג אחר למשפחה כולה.

מנהלת ומייסדת מאגר מח העצם הלאומי ומנהלת "בית אורנית" ד"ר ברכה זיסר:  "אנו רואים מדי שנה במחנה הזה סיפורים מעוררי השראה שהם מסר לחיים של כולנו. מבחינתנו המחנה הזה הוא הזדמנות להעניק למשפחות מעט נחת ואושר בתוך הימים המורכבים שעוברים עליהם ולאפשר להם לבלות סוף סוף יחד כמשפחה בתקופה מאתגרת".

* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות